Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 11 mars 2009

AJ

Ont i en (kanske två, det liksom flyttar sig) tand (tänder)...
Ringde och pep för gamle far igår, som genast använde sitt övertag som förälder och sa ifrån om att samtal till tandläkare HG var verkligen på sin plats NU!
Och tandläkare HG tyckte nog att jag kunde ha ringt tidigare... (Ringde klockan mitt på dan; jag är ju för sjutton rädd för att gå dit!!!).
Men nu håller jag på att samla mig inför det hemska besöket...
Det hjälper liksom inte att min käftis är en mycket snäll människa, det är det här rotandet och bökandet i truten jag inte klarar.
Får för mig att det inte finns luft och en massa annat konstigt...

Jenny säger att jag ska försöka känna efter om det verkligen gör så ont som jag tror att det gör :-). Troligen ingen dum idé!!! OM jag nu kan tänka alls; går liksom totalt i baklås när jag sitter där...

Får väl se om det blir något mer bloggererat idag...
Kan nog bli så att jag sitter här och tycker jättesynd om mig och inte tar mig för någonting alls...








4 kommentarer:

  1. Nämen kära vän!! hoppas verkligen du tagit dej till HG vid det här laget!! All lycka till med tanden!
    och semlan...!

    Kramar till dej!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gick bra hos tandläkaren!!

    Och tack för boken,den kom idag!

    Kramen på dig!
    Sickan

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, inget kul alls att gå till tandläkaren...men det är bara att "bita ihop" he, he.
    Kram Mia.

    SvaraRadera
  4. Huga; Jodå! Iväg kom jag och tänderna fick gå hädan... SKIT va?
    Men det blir nog bra så småningom...
    Och Selma Semmelboll lyser med sin frånvaro...

    Kramen!!!
    *************************************

    Sickan; Bra att boken kom fram!!! Mycket nöje :-)!

    Kramen och var rädd om dig!

    ************************************

    Mia; Nä, ett elände är det med tandläkeriet. Och vansinnigt dyrt! 1.200 nu i första omgången, sen ska stygnen bort och undersökning göras och förmodligen är det väl något mer att laga... Kan ju för farao bli hur dyrt som helst.
    Undras varför tänder och ögon inte räknas in i den vanliga vården? För nog sitter både tänder och ögon på kroppen. Det känns så iallafall :-)!

    Kramen!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!