Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 22 mars 2009

Så har jag fått en award!!!


Tack Huga!

Så jättesnällt av dig!
Trots mina (hmmm) något gnälliga inlägg sista tiden...
Onda tänder och katter som försvinner och det ena med det andra.

Att få en sån fin utmärkelse trots att man känner att man kanske inte riktigt är värd någon
VÄRMER!!!
(och det är kanske då man behöver den mest?)

Och så kanske man bör ge den vidare?

Så jag ger den till;

Nimela
Sickan
Mijazz
Maria
Jenny
Mammamia
Pixi
Bloggullet

Och så får du den tillbaka för att du är du, Huga!

Thank You


13 kommentarer:

  1. Grattis till awarden, du är ju värd den.
    Ibland kan jag också känna att jag bara gnäller på bloggen, dock är det ju därför jag har den, för att skriva i sorg och glädje. Så det är bara att gnälla på.;0)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Bloggullet; Oh, tack!!! Vet du; du får den du oxå, vi "gnällerignölare" får väl hålla ihop ;-)!

    Tur att det blir lite (hmmm, hur ska man uttrycka det?) märkliga grejer som händer emellanåt... Så att dom stackarna som läser får något att dra på smilbanden åt :-)!

    En stor söndagskram till dig!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla, så glad jag blir, det behövde jag idag. Och du har lagt till mig, fantastiskt. För idag känns det som en riktig gnällardag.;0)
    Vi får hålla ihop och gnälla i kör.;0)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket!!
    Jag sätter in den i morgon,har liksom ingen ork idag :(

    Man får gnälla på sin blogg,den det inte passar kan ju alltid låta bli att läsa.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. ÅH! tack kära Uffematten för tillbaka passningen!! Ens blogg är som jag känner det ventilen för själen på nåt vis....det går upp o ner...Sen betyder kommentarena som du b l a skriver oerhört mycket känner jag! En slags feedback på om jag har rätt eller fel om jag är ute o cyklar eller ej...eller som många gånger ett stort stöd!
    Det är jag glad för!
    Ha nu en skön söndag
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej kära söstra mi!
    Grattis till fina utmärkelsen!
    Den rara Hugan hade förärat även mej den och så ser jag mitt namn här inne också?
    Och Doteras? Hon fick nyss en av mej åxå...*asgarv*!!!!

    Ja, nu blir det sannerligen "tapetserat" och fint på våra sidor...Men det är ju så himla roligt att få ändå!
    TACK, snälla du!

    Och va snäll du är.....jag skickade bara vidare till 3...snåljåp är jag!

    Hehe...du VET vad jag tycker om dej..KRAAAAM, Jenny ((-:

    SvaraRadera
  7. Jo tack igen!!

    Skulle bara önska att du lämnade din åsikt i ett prikärt ämne som kommer på min blogg snett efter kl.22. Ha en fortsatt god söndagskväll!!

    SvaraRadera
  8. Grattis vännen:)
    Ha en fin måndag.
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  9. Bloggullet; Ja, och VILKEN kör sen :-)!!!
    Hoppas du får en fin början på veckan!
    Kramen!!!

    *******************************

    Sickan; Vissa dagar vill man liksom bara dra ner rullgardinen...
    Är jättetrött på "tåtarna" i truten och samtidigt alldeles förskräckt inför tanken att plocka bort dom... Tandläkarskräck???? Vem???? Jag????

    Ha det gott!
    Kramen!!!

    ******************************

    Huga; Har fått tillbaka mitt modem idag på morgonen... Striden är hård och orättvis här just nu :-)!
    Gick genast in och lämnade kommentar hos dig...
    Men det fanns ju så många kloka människor som hade "slagit huvudet på spiken" redan, så jag tror inte att jag kom med något nytt precis ;-)!

    Men som du säger; kommentarerna betyder väldigt mycket. Mer än jag trodde när jag började med mitt bloggeri...

    Och du; TACK för awarden (igen!!!) ! Den värmer!!!!

    Kramelikram!

    **********************************

    Jenny; Och du vet vad jag tycker om dig ;-)!

    Hörs snart!

    Kram, bästaste söstra mi!!!

    *******************************

    Lallis; Tack! Och det är så roligt att få såna här utmärkelser trots att man inte är så rolig alla gånger...

    Egentligen vill jag dela ut awarder till ALLA för det ger så mycket att läsa era bloggar!

    Så känn dig "awardad" du också ;-)!

    Kram och ha en fin början på veckan!!!

    SvaraRadera
  10. Tittar in och önskar dig en bra dag!

    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  11. Tack goaste goaste du!!! Jag blev så glad när jag fick den av dig, dessutom fick jag en av mamsen oxå, fastän jag varit så slarvig både med o läsa/kommentera på andras bloggar och skriva i min egen....fy....
    tack snälla mostera mi, jag ska försöka bli lite flitigare i bloggvärlden så jag verkligen förtjänar den! Stor kram, jag hoppas vi syns snart!! (kommer ju med Harriet snart hehe)
    Kraaam från mig, o hälsa alla djuren! /Nim

    SvaraRadera
  12. Nu får det inte dröja för länge innan ni dyker upp!
    Alla djuren vovvar, mjauar, kvittrar till dig/er...

    Vi (ok, mest jag) ser fram emot att få hit lilla Harryett (för det är nog en "hon",va?) och planerar burplaceringar högt och lågt :-)...
    Ska be M hjälpa mig ner med mitt lilla skrivbord, tror nog att det blir ganska lagom...
    Tänka sig; en nymfparakit (ja,ja kakadua då!) igen... Har saknat Axelina och hennes skatljud, ha, ha!

    Och så att få träffa er igen! Läääängtar!!!
    Vad ska vi hitta på att käka denna gången? Fiskgratäng? Köttgryta? Hitta på nåt!!! Beställning mottas via tfn eller mail :-)!

    Kramen, bästa sösterdotera i hela vida världen!

    SvaraRadera
  13. Vilken fin award du fått,grattis till den!Och det är väl som du säger att det är när man har det lite besvärligt som man behöver lite uppmuntran och värme som bäst!

    Tack för att du vill ge den vidare,tack för den den värmer!

    Stor Kram Maria

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!