Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 26 mars 2009

En givande dag...

... var det igår - egentligen... Om man tänker efter... Noga...
Klarade att sitta still hos tandläkaren och lyckades låta bli att bita den stackaren.
Trots att jag ansåg att det gjorde ont - så där i förebyggande syfte...
Men jag är FÄRDIGBEHANDLAD för denna gången!
Dvs INGA HÅL!!!
Och det är väl givande? För dyrt hade det nog blivit annars...


Och knappt någon tandssten heller! Fasen så bra jag är! Ibland... Trots allt... Och så vidare Well Done.

Även om nu inte detta med "bristen" på tandsten är något jag direkt kan skryta med att jag har någon del i (är förskräckligt slarvig med det där tandtråderiet). Tror det snarare är goda gener eller nåt sånt...

Och idag har det städats i huset i skogen.

Och när det var färdigstädat och jag skulle ge mig till att försöka äta lite, vad händer då?

Jo; denna något fumliga Uffematte tappar en hel skål med vitkålssallad på golvet.

Vitkålssallad över stolen, bordet och halva köksgolvet.

Men skålen höll!!!

Fram med mopp och skurhink - igen!

Ibland (ofta) blir jag väldigt, väldigt TRÖTT på mig!!!

Så nu struntar jag i att äta... Ids ta mig sjutton inte dra fram något mer idag... För risken är ju helt klart att jag "lyckas" krossa porslin eller nåt sånt.

Imorgon kommer veden... Men den går ju åtminstone inte sönder när jag tappar den Laughing 2

Alltid något att glädjas åt!!!


Big Hug

4 kommentarer:

  1. Vissa dagar skulle man stannat kvar i säng värmen :P

    Ha en skön kväll och kramen på dig!

    SvaraRadera
  2. Du har ju fått mycket uträttat idag! Å inga tandproblem! Var stolt över det, lite vitkålssallad på golvet är ett minne blott, skålen höll ju dessutom, SKÅL på dej!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Du ska inte gråta över spilld vitkålssallad, inte!
    Men det var ju bedrövligt att du blev "snuvad" på hela lunchen))-:

    Grattis i alla fall till hela och rena tänder! Sånt är ju bättre än allt annat!!!

    Kramiz på dej! //Jenny

    SvaraRadera
  4. haha...tur man har en mopp iaf när sånt händer !haha..vad skoj att det gick bra hos tandläkaren !Grattis till det ! Ha nu en underbar helg !=)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!