Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 22 mars 2009

Utmanad av Mijazz...

Regler: Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar...

1. Vad heter du? Johanna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaså
3. Flicknamn: Josefin
4. Pojknamn: Johan
5. Yrke: Journalist
6. Färg: Jordbrun (som mina golv, he, he)
7. Klädesplagg: Jumper
8. Mat: Jasminris (ja, ja; fantasin tryter - redan)
9. Sak i badrummet: Jättebadlakan :-)
10 Plats/stad: Jönköping
11. En orsak att vara sen: Jättetrött
12. Något man skriker: Jäklar
13. Film: Näää, där går jag nog bet... Jorden runt på åttio dagar (finns den???)
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Just de
17. Gatunamn: Järnvägsgatan
18. Bilmärke: Jaguar
19. Sång: Jag borde, borde (Hanson de Wolfe United)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Jätteknytkalas

Misstänker att ganska många har gjort denna redan... Så ta tag i det ni som har lust!!!

3 kommentarer:

  1. hehe "jordgbrun" och "jättetrött", du e la för go!! Kram/ Nim

    SvaraRadera
  2. He, he! För att inte tala om "jättebadlakan"... Men vad gör man när fantasin tryter?
    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Kul utmaning och skoj att få veta lite om dig!kanske jag antar den sedan..får se*ler*Hihi,jättetrött är man alltsom oftast tycker jag..är det inte vintermörkret så är det nog vårtrötthet..eller deppighet.

    Kram Maria

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!