Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 16 november 2010

En sån morgon!


Glömde (nåja; vem är så vaken på morgonen att hjärnan funkar???) kameran i vanlig ordning.  Så bilden är snodd från nätet... 
Men vackert var det här.. 
Ett par minusgrader, hög och klar luft. 

Nalle skuttade som en tok och försökte "fånga" en prydnadsbuske i hyresvärdens trädgård medelst insnörning i promenadsnöre...
Uffe skuttar alltid, men med lite mer energi idag.
En alltigenom lyckad morgonpromenad alltså :)!

Nu är det bara resten kvar...
Borde nog sätta mig med räkningarna idag... 
Men...
Eller...
Nåja; vi får väl se hur det blir med det!
"Orsa regemente lovar ingenting bestämt"
Och inte jag heller *flinar*...


5 kommentarer:

  1. Räkningar låter rätt trist... Eller ÄR trist. Förra månaden var hemsk, hade skatten att betala så det bidde inte mycket kvar, suck... Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Renée; Mycket roligare att sitta och skriva på bloggen och FB, he, he... Nä; ska ta tag i mig och sätta lite fart! Och kanske, kanske betala (knappa in) lite räkningar... Mycket kanske ;)!

    Ha en finemang dag och sköt om dig!!!
    Kramen!!

    SvaraRadera
  3. Ja pust och puh dessa räkningar..roligare vara ute med vovarna då :-)
    Här är det ständiga skuttande tillika rusande på "promenaderna". Börjar tro att det är den lilla busan som förorsakat min onda sida.!
    Ha en trivsam fortsatt dag!

    SvaraRadera
  4. jag har haft semester från allt vad räkningar, brev och ansvar heter... så nu får jag väl ta hela ansvaret själv(som i vanliga fall när jag är hemma) så de kan få känna sig som hemma igen....mkt hemma i kommentaren o kanske lite luddigt, men du kanske fattar ändå... i alla fall, på lördag flyger jag hem till familj o räkninarna igen.

    kramkram

    SvaraRadera
  5. hugan; Ja du; mycket underliga saker händer när man är ute med pälsklingarna.. Uffe är ju rätt stor och stark och har nog ställt till med ett och annat under årens lopp... Men lite spill får man räkna med, he, he...

    Ha en bra dag imorgon (för nu är det nästan natt *L*)
    Kramelikram!!! Och puss på nosen till Elsa!

    *************************

    Cattis; Fattar!!! Och det är väl skönt att komma hem (trots räkningarna)? Fast jag förstår att det är blandade känslor!!! Har njutit av bilderna på FB. Det har varit så spännande att få följa dig!!!
    Och du; Välkommen hem igen på lördag :)!!!

    Kramelikram!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!