Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 2 november 2010

Regnar...



Roar mig med att lyssna på YouTube... Som synes... Finns en hel del roliga (och bra) låtar där... Denna var det länge sen jag hörde!


Och så jag har ont i huvudet... Förkylning på g? Fast nej; vill inte!!

Så visar det sig att hyresvärden som vanligt överträffar sig själv. Marken som ingår i min hyra blev stängslad idag och vad jag förstår ska det släppas kor här. Så här års???
Undrar om jag får den tvivelaktiga äran att stå för kostnaden för elen också...

Herrejösses; OM jag kunde hitta lite energi och ett annat boende. Helst igår. Orkar inte bli så där ARG igen.. Tror jag ger fan i det...

Och "Got my mind set on you"... (ja, ja... "tjuvläs" du, din fegis ;)!!)

Äh; jag lyssnar vidare och dansar omkring så där lite planlöst för mig själv *skrattar*...

7 kommentarer:

  1. Hej,hej det var ett tag sen jag var inne på din blogg. Har läst färdigt nu och allt är som vanligt.
    Ingen ny stuga och ingen karl i huset.
    Jag tror att det är lugnast som det är, hoppas bara att vi får en mild vinter.
    Ödsla inte energi på att bli arg, en svängom i köket är bättre.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Skönt att du dansar bort sorger och bekymmer! Jag brukar tänka att det kommer tillfällen i livet hela tiden som gör att livet vänds uppåner. Du kanske får ett sådant tillfälle snart och då kanske du flyttar, vem vet?

    SvaraRadera
  3. Viola; Ja, jag orkar inte ens bli förvånad över vad "di tar sej före" här numera...
    Och det är avgjort roligare att dansa, även om man får dansa med sig själv :)!

    Ha det jättegott och var rädd om dig!
    Kramen!!

    ***************************

    Renée; Känner väl lite att det blir som det blir nu... Tror inte jag orkar engagera mig alltför mycket i saker och ting. Måste se till att hålla näsan över vattnet och inte halka ner i brunneländet alltför djupt igen...

    Saknar givetvis min Herman så det gör ont, men inser att han hade hjärtfel och hans tid var slut.

    Allt annat får liksom bara vara.
    Gör det jag orkar och lyssnar mycket på musik - det är säkert jättenyttigt! Kan man sen ta sig en svängom i sin ensamhet är det helt ok *skrattar*..

    Se till att sköta om dig i novembermörkret!

    Bamsekramen!!!

    SvaraRadera
  4. Elstängsel eller ej, men inte är det väl kanonläge för flyttning den här årstiden heller? Ligg lågt tills våren kommer! kan du börja ragga både det ena och det andra igen! ;o)

    SvaraRadera
  5. Nina; Nej, men husletandet får pågå hela vintern.. Har ju tre månaders uppsägning..

    Och gubbletandet ligger på is... OM nu inte "någon" bestämmer sig för att uppföra sig som folk...

    Letar kompisar istället. Har fått BÅDE herr- och tjejkompisar på dom här dejtingsidorna. Jättetrevliga människor; en del kommer jag nog att träffa och andra blir mailkompisar tills det hela rinner ut i sanden... Men det är roligt så länge det varar!

    Ha det bäst du! Med växthus och allt ;)!!

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  6. Jojo det kan nog alltid dyka upp nåt, både hus och karl ;-) Men stackars kossor, ska de verkligen gå ute nu??? Mjölken kanske fryser! Mjölkstockning AJ!

    Nä du gör absolut bäst i att ta en svängom, det låter klokast just nu!
    Sväng dina lurviga!
    Kram på sej

    SvaraRadera
  7. hugan; Kan ju vara såna där kvigor eller möjligen tjurar eller vad sjutton som helst som kommer här.. Men jag blir liite irriterad när jag inte ens blir tillfrågad innan dom stängslar marken som faktiskt ingår i MIN hyra..

    Men jag fortsätter lyssna på YouTube och dansa runt här i min ensamhet...
    Man har ju inte roligare än man gör sig och dessutom är det nog någon sorts motion, dvs nyttigt, ha, ha!

    Kramen tebax!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!