Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 6 november 2010

Försöker uppbåda...

... lite energi för städandet som jag inser MÅSTE göras idag.. Innan eksemet löper amok. 

OCH lite ilska mot L som utnyttjade möjligheten att "blockera" mig utan att överhuvudtaget förklara varför.

Men jag kan inte bli arg på den kraken... Inser ju att han antagligen är en aning labil  (ja, tjuvläsare får ofta reda på mer än dom vill! Och observera att jag inte skriver vad jag tror!!!), och har tydligen (just nu i alla fall) bestämt sig för att missuppfatta allt jag "säger" (skriver). Nåja; han gör som han vill. Och jag gör som jag vill. Så blir det nog väl till slut!!

Nåja; R meddelade att han vill låna gästrummet på onsdag (honom kan man lita på *L*!) och han tar med sig mat och vin. Dessutom slipper jag laga maten, men har fått stränga order att "hålla mig på mattan" och inte lägga mig i det hela. 
Med tanke på att han ämnar låna en kniv tänker jag för en gångs skull "lyda order". Kanske borde höja livförsäkringen *asg*?

Vad det gäller vilket djup jag i brunnen jag kravlar omkring på, pendlar det från timme till timme...
Men med alla mina vänner; ingen nämnd och ingen glömd; som stöttar och tänker på mig och skriver snälla kommentarer både här och på FB så tror jag att allt blir bra till slut.
Tror på att låta allt ha sin tid. Ingen idé att skynda på det hela, då blir det bara halvdant.

Som en vän skrev;

Ingen idé att skynda när man inte vet vart man är på väg,
då vet man ju inte när man är framme.

Jag har kloka vänner, jag!!!

5 kommentarer:

  1. Att du har kloka vänner, beror nog på att du är så klok själv.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket klokt :)

    SvaraRadera
  3. imse; Du är väl för snäll, du... Torkar en liten "rörd-tår".. Tack!

    Kram!

    ********************
    livetsmarathon; Välkommen och tack!!

    Kram tebax!

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte samma sak som imse skrev, så då MÅSTE det bara vara sååå.

    kramkram

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!