Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 11 november 2010

TRÖTT :)!

God mat, gott vin, trevligt sällskap, nacken masserad och känns helt ok igen...
Känner mig otroligt bortskämd *L*!!

Med andra ord en ovanligt lyckad etablering i "bed and breakfast"-branchen *skrattar*!
Men stackars R som ska köra både hit och dit idag.
För inte sjutton blev det mycket sovet, inte...
Jag har ju i alla fall möjlighet att ta det med ro hela långa dagen.
Men i bästa fall tar han det lugnt...


4 kommentarer:

  1. ibland kan tröttheten vara en gooo trötthet ;)

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Obetalbar bild!!
    Köttet är avklarat. Annacarin

    SvaraRadera
  3. Och precis så suddig i konturen kände jag mig igår, he,he

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!