Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 1 november 2010

Har fått brev..


..från TransportStyrelsen.
Dom hävdar att dom vill ha 150:- och ett foto av mig.
Dessutom en autograf! Inte lätt att vara populär *asg*!!



Jag funderar på om jag kan hävda att jag ser helt galen ut på sådana bilder,


så det är ändå ingen, som ens med bästa vilja i världen, kan tro att det är jag som figurerar på den där lilla plastbrickan och att det därmed går bra att använda någon "stand in" istället. Typ någon som är betydligt trevligare att titta på så att jag slipper skrämma slag på alla som känner sånt där trängande behov av att titta på min legitimation.
I rent medmänskligt syfte alltså *flinar*...


2 kommentarer:

  1. Åh, det som är sååå kul att gå och ta!??? Nytt fint, blankt körkort så man ser varendaste liten rynka och smågråa hårstrå???

    BORDE VARA FÖRBJUDET ATT KRÄVA DYLIKT AV OSS KVINNOR SOM HAR LITE STOLTHET KVAR!!

    Kram på´re!
    Ta på peruk och knallrött på läpparna...så får dom minsann något roligt att se på den!
    Hahaha....det skulle JAG vilja göra i alla fall!

    SvaraRadera
  2. J:son; Och att behöva LETA land och rike runt efter en jäkla fotograf också...
    Knallrött på läpparna räcker förmodligen.. Så kan jag rufsa till den befintliga "peruken" duktigt och så... Ha, ha! Tror du det hela blir godkänt??

    Kramen tebax!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!