Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 1 maj 2008

Demonstrationer...

... är nog bra, bara det inte är datorn som demonstrerar sin ovilja att visa bilder...

Här hade jag ett så bra upplägg för just första maj (med tanke på demonstrationer och annat) och så får jag inte in bilden... Och med det faller hela idén...

Men jag försöker i alla fall;
Jag protesterar rent allmänt mot att ordet utanförskap förekommer så flitigt numera! Fram för innanförskap och empati och allas lika värde!!!

Färdigdemonstrerad för dagen!!!

4 kommentarer:

  1. Vilket bra ord. Innanförskap, det gillar jag.

    SvaraRadera
  2. solgudinna; tack för kommentar!

    Är inte mycket för (underdrift) just utanförskap... Har väl fått det skrivet på näsan en gång för mycket. Eftersom jag känner mig mitt i mitt liv och väldans innanför så känns det som om det är ett MYCKET bättre och positivare ord :-) /J

    SvaraRadera
  3. Helt rätt ord! Tänk om det fanns lite mer av de varororna här i livet...Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  4. huga; Jo, envisas med att tro att det kommer att bli en förändring... Det är ju många som har börjat reagera...
    Ha en trevlig helg du också (här regnar det idag så det blir en läsa-innesittardag. Skönt det också!)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!