Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 17 juli 2009

Idag är det en dag för
(solglasögon!!!!)

och tvättande...

Egentligen hade jag nog tänkt att som vanligt ta tvätteriet en annan dag,
men det är torkväder och det har ju inte inträffat på ganska länge...
Och nu törs jag ju hänga ut trots allergin.
Funkar alldeles utmärkt att torktumla tvätten en liten stund när man har
plockat ner den. Ingen allergi i sikte!!!
HURRA!!! För finns det något som luktar så gott som tvätt som har hängt ute?


Har bara gjort ett kortare besök inne i huset för att prata lite med sonen i Falköping.
Han har ont i en tand och är inflammerad och käkar pencillin och värktabletter omväxlande.
Stackarn!!!
Men på måndag bär det av till Skövde för lite operativa ingrepp i lille truten.
Hoppas att han slipper sin värk, för det är inte kul att ha ont i tänderna!!!

Nu ska jag UT igen och ta en liten tur med vovvarna innan vi ska hitta på vad som ska serveras till middag...
OM det nu blir något med det, förstås.
Ja, djuren får ju (självklart!!!), men matten är nog inte så upplagd för lagad mat idag.
Lite jordgubbar kanske räcker att "muta magen" med?!

Hörde precis på nyheterna att det ska bli regn imorgon, så inte fasen tänker jag sitta här!
Ha det gott!!!









ps. varför texten ser så märklig ut vet inte jag, för det var inte så det var tänkt... I den mån jag nu har tänkt, förstås :-)!

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt bra fredagskväll.
    Här varit sol och värme och migrän, så lite åskväder skulle vara skönt.
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Men det var ju klatschigt med texten!!
    Och jag har också en torkvinda...nerpackad i sin förpackning och ligger i växthuset....sen i våras...)):

    Gubben vill ju inte annat än att det helst ska gjutas ner ett "baouta-rör" för en stackars torkvinda!!??

    Och inte fasen blir det gjort!!
    Jag..irriterad??
    Neeeeeeeeeeeeee...*ironi*

    Så här har torktumlaren gått flera ggr i veckan i sommar..helt i onödan!
    Och jag får visst inte fixa detta själv heller!
    Karlar!!!!!!

    Hmm...Ha det bäst, vännen
    Kram, Jenny

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!