Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 5 april 2010

Favorit i repris

Precis så här ÄR det!!!


Alltså; denna låten är något som hörs i huvudet mest hela dagarna...
För texten är sååå bra. Fast det är tråkigt att den är så sann för mig...

Men den snälla Tina har beställt en run"kastning", så lite ljusare kändes det i eftermiddags.
Och imorgon far Uffematten iväg till Mullsjö och hälsar på fd granne K!!!
Så det så!!!

Imorgon ska dessutom min pappa opereras för starr i Västervik.
Tummar ska blåhållas!!!

Och nu ska här drickas te. Med honung i! 
Och kanske man skulle ta och plundra den där påskgodisskålen. Bara så där lite, lite...
Jo, så får det bli!

Ha det gott och jättetack för era snälla, omtänksamma kommentarer!
Ni är guld värda!!!


5 kommentarer:

  1. Håller mina tummar för din Pappa imorgon!
    Och att Du får en fin dag med fd grannen "K"!!!
    Och att allt godiset smakade gott!

    Utkastad ur FK så kan jag tyvärr inte beställa något av dej...
    Annars hade jag nog gjort det...för att lätta det lite för dej.
    Men jag kan inte..
    Hoppas att allting snart ordnar sej för dej.
    På något sätt..

    Stor kram till dej, och du.....

    Du gick väl i simskolan??
    Uppåt!!!!
    Annars KAN det bara gå åt pipsvängen och där hör inte Du hemma!
    Ingen gör det.
    Och vi MÅSTE fortsätta kämpa.
    Tjat?
    Klyschor?

    Skit samma...men att "ge upp" vägrar vi! Hör du det, Söstra mi???

    Kram igen! Så du inte glömmer hur det knakar i revbenen!

    SvaraRadera
  2. Jenny; Inte väntar jag mig att det ska beställas en massa runtolkningar heller :-)... Men det är roligt att få lite annat att fokusera på!
    Är just nu sådär konstant jättetrött, men pratade en god stund med pappan ikväll och det känns bra att han vet vad som händer. Har ju inte varit riktigt "ärlig" sista tiden; tyckte att han hade nog med starren... Men denna gången genomskådade han dom där tillkämpat muntra tillropen, så det var bara att krypa till korset och tala om vad som har hänt här. (Om det skriver jag INTE här; det kan vi ta telefånledes)
    Har i alla fall lovat att ringa vårdcentralen för att få lite (förhoppningsvis) goda råd... Det är nog för mycket som snurrar i knoppen nu.
    Den stackars hjärncellen studsar omkring alldeles planlöst och jag tror inte det är riktigt nyttigt i längden ;-)...

    Kramen, söstra mi! Är glad att du finns!!!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Å, jag hade beställt den ändå..det vet du =)
    Har bara inte blivit av innan & nu tyckte jag det va ett bra tillfälle =)
    Du ska se att det kommer att lösa sig. vännen. Jag skulle gärna vilja ha din hemadress.. tror inte jag har den.. om du vill ge mig den såklart =) Du kan väl maila mig den isåfall?
    Ha nu en underbar Tisdag!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Ah den där refrängen trodde jag att jag skrivit! Passar mej väldans bra...kunde inte sagt det bättre själv!
    Håller min tumme för din pappa!
    Hoppas du får en trevlig dag med fd grannen!
    Ta hand om sej!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Tina; Adressen har jag skickat med tolkningen. För inte sjutton kunde jag släppa det hela och gå och lägga mig :-).

    Kramen, vännen!!!

    *******************************

    Huga; Visst är det en målande text?! Synd att man känner igen sig så pass, bara...

    Kramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!