Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 11 april 2010

Sol och förhoppningsvis...

... inget mer "aprilväder" ska det vara, för ikväll ska Missilen få sina vinterkängor utbytta till något slitna sommardito.
Eller det kanske är sandaler, vad vet jag ...

"Lill-M"s kompis S skulle komma ner vid åttatiden och greja och dona. 
Försöker peppa mig med att det inte sas något om däcken när jag var och besiktade bilen i höstas... Och jag körde inte så där jättemycket efter det... Ju... 
Så då borde väl det hela gå ett tag till? 
Sitter här och nickar bifall så håret fladdrar...

Har ägnat dagen åt mina tarotkort och tolkat och grejat.
Det "värsta" när jag kommer igång med det är att jag glömmer allt annat...
Att jag glömmer att äta är nog bara bra. Magarna kan gott krympa lite, men att jag får påstötningar av herrarna hund om att det faktiskt är måååånga timmar sedan dom var ute är väl kanske mindre bra. 
Nä; det ÄR mindre bra. Inte "kanske" ett dugg...
Huva, vad jag skäms ...

Men jag mutar dom (herrarna hund) med levergodisar och påstår helt fräckt att det är så här det går till här i världen. Speciellt på söndagar...
Ljuger så näsan sitter på sned och tungan svartnar i truten...
Ska skämmas lite till innan S kommer och när sommardäcken/kängorna/sandalerna är på plats ska jag ta en kopp te och sätta mig och glo på den där stora monsterTVn jag har numera...
Åtminstone tills jag somnar, ha, ha!

2 kommentarer:

  1. Ibland får man ljuga...även för sina djur, det kallas "en vit lögn"....kanske tungan blir vit då istället???
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Mia; Hoppas kan man ju...

    Kramen tebax!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!