Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 18 april 2010

Tänk så fort...

... det gick att vänja sig vid sol och någorlunda varmt väder...
Kan konstatera att idag har jag huttrat mest hela dagen.
 
Har väl inte rotat fram mössan igen - men inte långt ifrån.
Egentligen har det väl inte varit direkt kallt, men det har blåst snålt, det har det!

Så har jag ägnat dagen åt mina tarotkort...

Och blivit totalt nerröstad av kattligan angående elementhamockens placering.

Den har flyttat tillbaka till köket.
Fast jag inte ville det egentligen.
Men det finns dom som har övertalningsförmåga här...
Nämner inga namn, men så här ser den "räven" ut ;


MÅSTE lära mig att säga till den där spinnmaskinen att det är JAG SOM BETÄMMER här...
Även om jag inser att det inte är riktigt på det viset.
Men det  känns bra att inbilla sig att det är så!!!


6 kommentarer:

  1. Det är jag som varit inne o skapat oreda i bland kommenaterna, fingrarna skrev lite som de ville utan kontakt med hjärnan. Nu kunde jag ta bort en av kommentarerna, ska försöka ta bort nr. 2 oxå. Här kommer så den rätta kommentaren till ditt inlägg.
    Du vet väl att människan uppfostrar sin hund...katten uppfostrar sin männsika, en oskriven men gälland regel.
    kram;-).

    SvaraRadera
  2. Tusan vad detta blev konstigt, bara för att jag tog bort en av mina kommentarer försvann mitt användarnamn, jag blev anonym. Bah, jag får nog stänga för i kväll. hälsar en snurrig o kluddig Mia. Kramar. Kanske du kan ta bort den feliga kommentaren.

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!!
    Brr.. ja, här har det oxå blåst så kallt i helgen..Brr... Nu är det Måndag IGEN & jag känner att jag inte hunnit vila nått inför kommande vecka..suck.. men det är bara att sätta igång & se glad ut =)
    Ja, du de små tisarna vet minsann va de vill & de ger sig inte förns de får det!!
    Önskar dig en toppen Måndag!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  4. Mia; Du milde, vilket krångel det kan bli med detta kommenterande och datoriserande!!! Men till slut fick jag bort två av dina kommentarer och kan meddela att du har alldeles rätt i ditt påstående om katter! I all synnerhet gäller detta Mjauritz. Han är FÖRFÄRLIG när han sätter den sidan till! Förfärligt envis, framför allt...

    Jättekram och grattis till dina lyckade tfnsamtal ;-)!!! Hade skrattkramp i flera timmar....

    ****************************

    Tina; Nä, inte sjutton ger dom sig! Och som sagt; detta gäller framför allt Mjauritz... Eller om det beror på att jag är löjligt svag för honom, den lille rackaren :-)...
    Ska ut och räfsa lite löv; det blåser inte så mycket idag... Och så ska gravarna ses till lite...

    Hoppas att du får en fin måndag!
    Din helg verkar ju ha varit rätt trevlig, även om det är jobbigt att åka och kånka och greja :-)!

    Kramen, vännen och var rädd om dig!

    SvaraRadera
  5. Spinnmaskiner ja.....

    I DAG är alla sådana i detta huset jääääkligt billiga!!!!

    *sliter mitt hår och spottar på golvet*

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. Jenny; Vem städar hos dig ;-)??? Inte spotta på golvet, vet du väl...
    Och spinnmaskiner är rätt oberäknerliga ibland. Eller ofta, kanske :-)! Det är bara att inse att det är det som är charmen med dom läskiga djuren, ha, ha!

    En liten tröstekram, söstra mi!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!