Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 25 april 2010

Söndag

En Uffemattes söndagsmorgon i sammandrag;


Steg upp (motvilligt, är trött), gav katterna mat, gick ut med hundarna, gav hundarna mat, gav fåglarna mat, lagade frukost till mig, satte mig vid datorn och funderade på allt jag skulle göra, skriver inlägg istället för att göra allt jag skulle göra...

Och inser att inget blir gjort om jag sitter här...



Så det är väl bäst att jag går och gör något då...







7 kommentarer:

  1. HAHA Du har nåt hos mej ,kram=)

    SvaraRadera
  2. Pixi; Blir superdupermallig!!! TACK!!!!

    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Grattis till din fina award från Pixi!
    Här är en till som sitter här och VET precis vad som BORDE göras....(;
    VARFÖR blir det inte gjort då???
    Och VARFÖR kommer ingen och tar det ifrån en?
    Ha det gott och tänk på att "HELGA VILODAGEN"!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  4. Äsch då, söndan SKA man vila på vet du! Imorrn är en bättre dag att ta tag i saker ska du se!
    Ha det finemangs!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Tack för din förståelse. Har ju också fått de små söta "efterrätterna" och de är ju så "luddiga" de med så inte gjorde det saken bättre. Det jag inte fattar är att de inte bryr sig om mina röntgenplåtar. Tom jag som inte är utbildad ser att det inte ser riktigt rätt ut på dom. Och röntgenbilder är väl inget som går att manipulera? Eller är jag naiv? Man ska vara frisk för att orka vara sjuk. Så är det. Och det gör en sjuk... ;-)
    Sköt om dig vännen min på andra sidan skärmen!
    KRAM!!!!!

    SvaraRadera
  6. Jenny; Du vet den där "Enstaka" som brukar skura över hela landet? H*n skurar ALDRIG här... Orättvist är det!
    Har fixat och styrt i makligt tempo och med mååååånga avbrott :-)... Men jag tror ta mig sjutton att jag har gjort nästan allt jag hade tänkt mig... Kors i taket!!!

    Nu ska jag gå och knyta mig! Har lite ont i huvudet och mår illa i förebyggande syfte... Handla imorgon och ved på tisdag... Vilka jäkla framtidsutsikter, va?

    Bamsekramen, bästaste söstra mi!

    *********************************

    hugan; Jo, i och för sig... Men jag måste ju liksom dela upp allt i småportioner och passa på att styra och ställa när jag orkar... Det är frustrerande, kan jag meddela!!! Vänjer mig nog aldrig...

    Kan man få hyra en etta i söderläge med sjöutsikt hos dig ;-)?

    Kramen och ha en fin veckostart!!!

    *********************************

    Annica; Ja, jag blev kallad "lat" och "bekväm" av min läkare innan han såg röntgenbilderna på nacken och ryggslutet... Sen blev det annat ljud i skällan.
    Det är precis som om dom tror att man är frisk som en nötkärna om man inte har bandage eller något annat väldigt påtagligt... Undrar hur dom som dömer andra på det viset är skapta? Kan dom verkligen sova gott om nätterna???

    En jättekram till dig! Tänker mycket på dig!!!

    SvaraRadera
  7. Heisann!!

    Søndager blir lett sånn - går litt rundt seg selv og får liksom ikke kommet igang. Nå skal det sies at jeg ofte har det sånn på de andre dagene også jeg da :o)

    I dag har jeg riktignok gjort litt, men jeg sitter foran pc'n nå og tenker på at jeg burde hengt opp litt klær til tørk, tatt ut av oppvaskmaskinen, vasket på badet samt ryddet i hagen .. men huff .. det er grått ute og jeg tror jeg velger tekoppen og blogging i steden :o)

    Håper alt er bra med deg og alle dyrene. Stor klem fra meg :o)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!