Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 26 april 2010

Nu har jag fått en award igen!

Och är så där oförskämt mallig - igen...
Det är Pixi som har varit så snäll och tyckt att jag skulle "awardas" lite 


Som vanligt är det ju lite "krav" man får på sig när man blir tilldelad en sån här.
I detta fallet är det så att man ska dela med sig av 7 saker och ge den vidare till 7 andra bloggare...


Hmmm....
7 saker om mig som man törs skriva om här...

Tja...

1. Det är väl i och för sig inte helt obekant för dom som följer bloggen, men jag HATAR att åka och handla. Blir alldeles jättetrött innan jag ens kommer iväg.

2. Ingen nyhet detta heller; jag har en himla massa djur omkring mig. Utan dom går jag under!!!!!

3. Jag är obotlig SAAB-fantast.

4. Har en sällsynt dålig karaktär. Det syns på magarna.

5. Jag läser allt jag kommer över. Håller jag inte på med djuren eller nåt annat som kräver full uppmärksamhet, så läser jag.... E på bibblan gillar mig! Jag höjer statistiken på utlånade böcker rätt rejält på vårt lilla, lilla bibliotek.

6. Jag kan inte äta inälvsmat. Mår ruggigt illa av sånt. Vet inte varför.

7. Jag väntar fortfarande på storvinsten och/eller den där riddaren på den vita hästen. Nöjer mig med en (riddare) på en skäck om det kniper... Och allra helst en på en ardenner eller möjligen shirehäst. Har inte höga krav, he, he...

Sisådär! Det var 7 saker om mig.
Och så ska jag då ge vidare till 7 andra bloggare...
Har (efter mycket funderande) valt (svårt var det; ALLA är ju jättebra!!!);



Min store hvite bok
Stjärnkraft i skärgården
Hugans Hörna
Afrodites krypin
Midsommar
Välkommen till mitt liv här och nu
Polargrevinnan

Och så tycker jag ju, som sagt (skrivet), egentligen att ALLA är värda en award...
I all synnerhet dom som snällt kommer hit och läser titt som tätt och lämnar snälla och uppmuntrande och roliga kommentarer.
Ni är guld värda, allihop!!!
Och mina goa "obloggande" vänner, M-matten och Anniqua, som brukar kommentera; ta åt er ni också!






11 kommentarer:

  1. Vad gulligt av dej! Tack!

    Det är alltid trevligt med dina kommentarer, och jag hoppas du ursäktar att jag inte är en lika flitig kommentator själv. Ibland hinner jag med, ibland inte. Oftast inte :o(

    SvaraRadera
  2. Stjärnkraft; Det är så bra som det är! Läser din blogg nästan varje dag, men det är inte alltid det blir av att kommentera... Men jag uppskattar den, (din blogg), så jag tyckte det var kul att kunna ge awarden vidare till dig!

    Ha det gott!
    Kram på sig!

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!
    Grattis till dej igen!
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Jenny; Hej hopp och tack igen :-)!
    Liite roligt är det att få award, men det är så in i bängen svårt att ge vidare. Helst vill man ju ge till ALLA... Risken är väl att det blir rundgång i det hela.
    Imorgon kommer veden, idag har jag varit i stan. Och fy så munter jag känner mig (not)...

    Kramis tebax och var rädder om sig!

    SvaraRadera
  5. Du skulle nog ha lagt till en åttonde sak. HATAR vinter och snö. Annacarin

    SvaraRadera
  6. Annacarin; Jäklar, det glömde jag... Minnet är bra men kort; det är ju minst tolv dagar sen snön förvann...

    SvaraRadera
  7. Ha ha, vi är nog rätt lika varann - bokbussen äälskar mig för att jag nästintill fördubblat statistiken på bya-rundan. Och sen är jag fullständigt karaktärslös också. ;o)

    Ha det gott, goa du :o)

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Å, tack snälla söta för både awarden & din hälsning. Va glad jag blir!! Tack snälla.
    Fniss.. magar..hihi.. du är ju bara så goe =)
    Hoppas du mår bra & att du får en underbar dag!
    Varm kram & än en gång tack så jätte mycket!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  9. Grattis till dej!! Och stort tack från mej!
    "syns på mina magar" :-D den var bra!
    Ja jösses jag tar till mej awarden, sen får vi se hur jag gör, du vet ju själv hur svårt det är att skicka vidare...

    Ha en skön vårdag!
    Kram på dej

    SvaraRadera
  10. Pöss!
    & Buffménosen

    /m-matten&M

    SvaraRadera
  11. Tusen takk for bursdagshilsen og award :o)

    Nå vil jeg ikke virke utakknemlig men jeg har jo en sånn awardfri blogg og skriver derfor ikke noen innlegg om awarder. Men jeg blir allikevel veldig glad når noen husker på meg og gir meg en award til tross for det :o)

    Tusen takk snille du :o)

    Ha en kjempefin tirsdagskveld - klemmer!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!