Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 23 september 2010

Ett tråkigt besked...

.. fick jag precis nu...
Det var Anniquas dotter som ringde...
För två veckor sedan drabbades Anniqua av en hjärnblödning och ligger nu på sjukhus och är förlamad i vänster sida...

Har försökt nå henne flera gånger den sista tiden och undrat varför jag inte har hört något. Inga kommentarer på bloggen och inga sms och inga telefonsamtal...

Men nu har jag telefonnummer till hennes rum på sjukan. Hennes dotter har mitt och jag har hennes tfnnr, så vi kan hålla kontakt.

Mitt i denna röran är det en katt som behöver ett tillfälligt hem... En av katterna är utplacerad, men det är en liten en kvar...
Jag har inga möjligheter att ta hit den; har ju tillräckligt många själv och känner att jag inte orkar/har råd med fler...
Men finns det någon som kan tänka sig att ge Mini ett tillfälligt hem, så hör av er!!!


2 kommentarer:

  1. Åh, nej!!! Så hemskt!! jag hoppas verkligen att hon blir frisk igen!! Så fruktansvärt att få ett sånt besked!!!
    Jag önskar jag kunde få ge dig en varm kram.
    Jag hoppas att det finns någon som kan ta hand om den lilla missen!!!

    Usch vännen!! känns som du redan haft din beskärda del av tråkigheter!!!!
    Du finns i mina tankar & hjärta!!!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tina; Ja, det blev en liten chock. Och det förklarar ju varför jag inte har kunnat få tag i henne... Letar för fullt efter någon som kan hjälpa till med den lilla katten...

    Idag kommer dessutom son och svärdotter och vi ska till Jönköping imorgon... Lite stressat det hela :-)...

    Massor med varma tackkramar till dig, vännen min!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!