Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 22 september 2010

Så har onsdagen kommit och gått...

Svärdotera ringde och berättade att dom har varit på ultraljud... (Har jag berättat att jag blir farmor i vår; nåja nu berättar jag att jag blir farmor i vår, he, he)
Nu visar det sig att vi får revidera ankomsten av lilla/e bebisen lite... Men ett ultraljud ska tas i oktober och då får man väl hoppas att dom kan ge lite närmare besked...
Men tänka sig; lille/a bebisen hade varit helt sjövild och farit runt och protesterat å det bestämdaste mot att bli tryckt på...
Med dom föräldrarna kan det väl inte bli annat än en liten tuffing...

*****************************************

Och så var dejtandet över för den här gången...
Blir så trött!
Ytterligare en jättetrevlig man med en härlig dialekt och redig och ordentlig.
Men så är det det här "men-et"...

Har pratat med kompis R om detta...
Han har blivit lite av min mentor i dejtandets konst.
(även om jag inte talar om precis allt för honom; jag vet precis vad han skulle säga. Och det vill jag inte höra...)

Börjar fundera på om det är något allvarligt fel på mig.
Om jag har för höga krav/förväntningar?
Tror att jag jämför för mycket med... Eller... Äh, det vete sjutton.

Men det är kanske för tidigt att ge upp ännu?
Envis är jag ju, när jag sätter sen sidan till...
Frågan är väl bara vad jag egentligen vill med allt det här.
Känns inte så bra att liksom "spola" den ene efter den andre...
Men å andra sidan är det väl ännu jäkligare att låtsas något som inte finns?!
Tycker jag!!!




4 kommentarer:

  1. Grattis till att du ska bli farmor! Så mysigt.
    Med dejtandet, är det helt uteslutet att det kan växa fram något? Är det helt stopp liksom.../Kram

    SvaraRadera
  2. Du har nog hakat upp dej på "men-et"!

    Har du inte ringt ÄN????

    Kram på dej och än en gång Grattis till "Farmorandet"!

    J:son

    SvaraRadera
  3. Du kommer att bli den finaste farmorn i världen!!!!!
    Så underbart!! Grattis igen!!

    Usch...bara tanken på att komma ut i dejtingvärlden för mig, är skrämmande..har inte dejtat sen jag va 15.5 år!!!! hur gör man??? fniss...
    Lycka till vännen!!!

    Hoppas du mår bra annars & att du har det bra!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  4. Marie-Louise; Ja; är jättespänd på detta med lilla/e bebisen... Och i helgen kommer sonen och hans lilla fru och hälsar på... Vi ska till J-köping på lördag och strosa...

    Och detta dejtande... Fastnar nog för fel typ av män. Idiotiskt, men så är det...

    Kramen till dig!

    ****************************

    J:son; NÄ, har INTE ringt... Vågar inte... FAN, så feg jag har blivit *asg*... Ä; som M säger; fanskapet sitter fast med tummen i ankarkättingen... Det är fler än jag som skulle kunna ringa. Faktiskt!

    Och det är vansinnigt spännande med farmoreriet... Har fått två pälsklingsbarnbarn också. Minsann!!!

    Kramen, söstra mi och var rädd om dig!!!

    *********************************

    Tina; Världens malligaste farmor, lär jag väl bli... Vänta bara! Hela bloggen kommer att bli en skrytsida och...
    Ska bli jättekul!!!

    Och dejtandet funkar väldans dåligt när man är en envis skogsboende häxlik varelse... Särskilt när man hakar upp sig på folk som, ja, du vet...*skrattar*
    Mailar dig efter helgen...

    Kramen, vännen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!