Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 10 september 2010

Så är jag där igen...


... borde ta tag i städeriet.
Skulle ha börjat igår...

Men det "körde ihop sig" i onsdags.
Dejten, ni vet...
Hann inte åka in och handla, så det fick jag hasta iväg och göra igår.
Och som jag är blev det inget mer gjort då...
"Oförbätterlig" är väl ett passande epitet, kanske?

Hur dejten gick?
Nja; en ganska rolig typ men inte min typ om man säger så...
Vem som är min typ står liksom skrivet i stjärnorna...
Nåja; nya bekantskaper är ju roligt det också.

Igårkväll satt jag och mailade med ett antal MP-gubbar. Samtidigt. Herrejösses, vilket knappande... Har en stilla förhoppning att rätt mail kom till rätt person. Annars kan det nog bli lite dumt...
Hade hunddiskussioner med en och allmänt småtjafs med dom andra...
Måste säga att hundmannen var roligast att dividera med.

Men det FINNS roliga människor på dom här sidorna, det gör det!!!
Även om jag kanske inte är böjd att tro att "den rätte" hör av sig. (OM han nu finns överhuvudtaget????)

Skulle ju träffa en "kostymnisse" vecka 37... Herrejösses! Avgjort inte något för mig... *asg* vecka 37... *skakar på knoppen* (Hoppas han har glömt bort det!!!! Jag tänker då inte påminna honom!)
En eventuell dejt i helgen...
Men vi får väl se. Är jäkligt luttrad nu...

Och nu ska fågelburarna städas ur...
Ja, resten av lilla huset i skogen bör nog fixas iordning det också.
Mattor ut och sängkläder i tvätten och......... så vidare.



4 kommentarer:

  1. Kan Du komma hit och städa hos mina fåglar också???

    Hehe....."lust att städa" vill lixom inte riktigt infinna sej här i dag...

    Kram på dej!
    J:son

    SvaraRadera
  2. J:sonK; Nä, inte här heller... Men fågelburarna är klara och sängarna renbäddade. Och jäklar vad hundarna fäller och fan vad det ser ut överallt och lusten att städa är mindre än 0...

    Nu tar jag fikapaus.. Kaffe, kaffe, kaffe ;-)...

    Kramen, söstra mi!!!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag läst fatt hos dej och det har varit riktigt roligt att få följa med dej på dina äventyr.
    Det är riktigt Johanna, man har inte roligare än man gör sig, dejta på bara. Om än inte drömprinsen uppenbarar sig (söker kanske sin prinsessa) så är det värdefullt att få vänner.
    Att du inte hinner med städning och sådana trival ting är förståligt. Dygnet har bara 24 timmar.
    Ha nu en riktigt trevlig helg - med eller utan dejtande.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Viola; Drömprinsen har jag nog spolat vid detta laget och konstaterar att jag har fått ett helt gäng riktigt goa mail/telefon/träffas och äta-kompisar... Och det får nog vara bra så...

    Ska nu fortsätta städa (slarvigt) och sen ut efter posten och sen golven och mat och...
    Huva, så skönt det ska bli att få lägga sig ikväll! Renbäddat är något extra:-)! Det gäller att glädja sig åt det lilla, ha, ha...

    Kramen, Viola och ha en underbar helg!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!