Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 12 september 2010

Söndag igen...


Går tiden fortare numera?
Känns så i alla fall...
Eller; snarare både och...
Är ju en lite otålig natur och tycker att OM nu mr Right ska uppenbara sig, får han väl för fasen lägga på ett kol och visa vem han är...
Och när man väntar blir tiden låååånnngg.
Samtidigt som det på nåt sätt är midsommar och jul året om...

HJÄLP! Jag är vilse i pannkakan!!!

Blev inte någon dejt igår.
Var, efter chattande till klockan väldigt sent med en mycket trevlig och rolig man från långthärifrån, trött som attan.
Dejting"offret" ifråga blev sur när jag föreslog att vi kunde träffas en annan dag och upplyste mig om att han "gillade inte min stil" (??)...
Tyckte jag var sällsynt ansvarsfull som inte ville ge mig ut i helgtrafiken när jag var så trött... Men, men... Man ser nog lite olika på sakernas tillstånd...
Och vad jag har förstått är han inte mycket att hänga i gran den! Kompisen M har också varit i kontakt med denne egotrippade människa ... Vi är rörande ense om att han kan fara och flyga.

L tog kontakt igårkväll igen, men jag tror han har tappat sin humoristiska ådra i sjön (nära till hands när man jobbar med sjöfart, he, he)... Nåja; har skrivit och förklarat min syn på saker och ting, han får väl ta det eller låta bli...
Men jisses; vad jag saknar dom där roliga mailen och hans snabba repliker...

Och nog har han havet i ögonen den mannen *L*...

Något som var lite oväntat, men väldigt roligt, var att jag fick kontakt med en kanontrevlig tjej som snabbt "addade" mig på facebook... Jättekul!!
Det kan löna sig att "megafona" på MP (dejtingsida)...

Och en kopp kaffe kan leda till livslång vänskap.

Tror det är samma sak med en kommentar på en blogg eller (t.ex) MP...
Visst kan det vara så?!


6 kommentarer:

  1. Absolut! Roligt när man hittar nån som man har massor gemensamt med! Själv blev en kvinna och jag bästisar efter att hon frågade mig var jag hade köpt mina stövlar! Allt kan hända eller hur!

    SvaraRadera
  2. Renée; Ibland tror man på under... Och den här tjejen kan avgjort bli en sån där bästis. Vi är ju i samma situation nu och det är roligt att diskutera med någon som vet precis vad man pratar om :-)
    Och tänk alla bloggvännerna! Vad gjorde man innan man hade dom??? DET kan man ängsligt fråga sig ;-)!

    Kramen och sköt om dig!!!

    SvaraRadera
  3. Mister Du en står det tusen dej åter.
    Kysser du en står där tusen och gråter.....

    Den där tölpen som inte fattade att du var trött, kan gott dra åt pipsvängen, låter det som!

    Beträffande *L*, så hoppas jag att Du får klarhet i den där sjöbusens tänk snart...(;

    Ha nu en fin start på veckan...och visst är det "fantamejtastiskt" med alla goa vänner man hittar på nätet!?

    Kramis !
    J:son

    SvaraRadera
  4. J:son; Humorn blev lite upplockad ur sjön igår och hädanefter ska han inte nämnas här ;-)... Har jag lovat. Det har lästs, nämligen.. Den som söker han finner kanske mer än han tror, eller nåt...
    Fast hur "tänket" funkar vet jag inte. Å andra sidan är det roligt att mailfightas med någon som är så där snabb i repliken (även om jag visst vill träffa vederbörande. Igår. Är otålig, ha, ha)

    Och nog är det helt fantamigtastiskt vilka vänner man kan få här! OCH söstrar ;-)...

    En jättebamsekram, bästaste söstra mi från en något (mycket) gladare söstra di...

    SvaraRadera
  5. Hej fina vän!!!
    Jag håller med dig om att man blir ju helt snurrig i huvudet av allt..det är årstider som byter, klockan ska ändras hit & dit.. det regnar, solen skiner...man hinner inte med =)

    Du ska absolut INTE skämas för att du väntat med att svara på mail!!!! Du skriver när & om du vill! jag är själv inte så snabb ;-)

    Såg ditt mail & läst det =) Tack så jätte mycket!! Ska svara på det =D

    Hoppas du mår bra min vän & att du får en fin Måndag!
    Är så glad att du tyckte om halsbandet! Värmer mitt hjärta!!!!

    Varm kram din vän Tina

    SvaraRadera
  6. Tina; Söndagseftermiddagen blev ju lite roligare än lördagskvällen, så att säga...
    Känns ganska mycket bättre, åtminstone tillfälligt... Man vet ju inte vad det blir av detta...
    Förstår ju inte "tänket" riktigt...

    Och så är vi vänner på Facebook också... Kul!!!
    Och du; GRATTIS en gång till!!! Skönt att det redde ut sig med tandvården!!!

    Kramen, vännen min!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!