Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 13 september 2010

Men tänk om...

... det är så att allt ordnar sig till det bästa?

Fortsätter leta hus och plocka i skiten här och går ut i solen emellanåt (och mailar lite hit och dit och läser lite bloggar och, ja, ni vet, som man gör när man är lätt distraherad av annat än det man borde göra...*L*)...

Barnen har lovat att inte spärra in mig; mest för att mycket av skräpet är deras, tror jag. Annars hade jag nog legat jäkligt risigt till ...

Men nog är det ren märkligt att det inte finns någon lämplig bostad till uthyrning???
Antingen för dyrt eller för slitet eller för stort eller mitt i stan eller...

Hur svårt ska det behöva vara att hitta ett lagom stort hus med badkar och vedspis (möjligen braskamin, men inte helt nödigt) liggandes lite avskilt, gärna vid någon sjö eller havet, vatten är trevligt, och då med en hyra jag kan betala...
Borde väl kunna lösa sig, tycker jag



Gäller att ta tag i den där envisa optimistiska ådran som nog finns någonstans. Om man letar riktigt ordentligt...



2 kommentarer:

  1. Det MÅSTE bli till det bästa för Dej, vännen!
    Det är Du värd!!!!

    Och dom som inte fattat att det är DOM som gör förlusten, får skylla sej själv!

    Du ska se att det löser sej med ALLT så småningom...(;

    Kram på dej!
    J:son

    (Hann inte prata i går, men kanske kan vi höras i kväll eller senare i eftermiddag?)

    SvaraRadera
  2. J:son; Vore roligt!!! Att prata med dig, menar jag... En del bubbel som behöver komma ut *asg*... Och så vill jag bli avbruten i sopsäcksröran!!! Ring snart!!!!!!!!!!

    Kramelikram!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!