Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 28 september 2010

Sol idag...


...och detta inbjuder till en lååånngggpromenad vid Årås.




Vi brukar traska över bron och gå längs en skogsväg.
Önskar bara att jag hade sällskap på vägen...
Och lägg märke till att jag inte nämner några namn *flinar lite*!
Kanske mest för att jag inte har några namn att nämna, kanske...
Även om urvalet har blivit något större (hrrmm)... Men det hjälper nog inte så mycket..


Fast nog kan jag tycka att en del män(niskor) är en aning sega.
Mail i all ära; men ett möte IRL ger mer.
Tycker jag...
(Säger hon som utan att tveka ett ögonblick "spolade" tre gubbs på raken... Men då visste jag ju!)




Detta är "Stora Huset" vid Årås Kvarn.
Ett otroligt vackert hus!!!
Brukar alltid kika lite extra på det. Tilltalar mig verkligen!
Är ju alldeles miljöskadad vad det gäller hus och byggnader från barnsben med en pappa som jobbade på HulstfredsHus *L*.
Och det var min dröm att få utbilda mig till arkitekt. Är alldeles svag för planlösningar och.... Nåja; nu blev det som det blev och det är väl bara att vara glad ändå, antar jag...

Fast det lär väl ta ett tag innan man kommer igen så där till 100%...
Saknaden efter min älskade lille HermanFinkatt kommer nog att sitta i ett bra tag.
Men han är begravd här vid "stora stenen" som jag kan se från köksfönstret...
Undrar om han förstod vad han betydde för mig? Gud, vad jag älskar den katten!

Nej; nu ska jag gå ut och fixa till bilen efter körandet av IKEAinköpen så att jag kan koppla fast vovvarna i baksätet.
Sen drar vi till Årås med lite hundgodismutor i fickan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!