Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 13 mars 2008

Dan före dan :-)



Bilden har jag lånat av J (utan lov igen! Förlåt en gång till) Men har ni nånsin sett några så tjusiga dunbollar? Ja, det skulle vara Svante då :-)!

Och imorgon kommer dom "hem"! Kålle och Rosa... Och så J och kanske hennes dotter som förhoppningsvis kan få ut något av min lite virriga vägbeskrivning :-). Men om dom skulle köra bort sig så kan dom ju lugnt skylla på mig :-)!

Har "städat" och skruvat ner en hylla i köket och flyttat all bråte som stod och samlade damm, fixat Svantes bur (han är sur än; gillar inte att man "möblerar om". Konservativ pippi!). Så nu är det någorlunda förberett för de nya invånarna i huset!

Ska knalla ut i tvättstugan och vika lite tvätt. Inte för att jag känner mig särskilt energisk, men jag tänkte att jag skulle försöka "jobba" mig trött. Det är lite svårt att sova när man väntar på så viktiga saker som nya familjemedlemmar! Och så kan ju Uffe Hund få hänga med ut och kolla om "den lede fi" är kvar nere i skogens djup... Man vet ju aldrig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!