Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 17 mars 2008

Vad är detta?



Uffe Hund på morgonpromenad med snö på "lilla" näsan :-)

Jag som skulle... Men samtidigt är det ju bra att ha något att skylla på...

Hade nämligen tänkt åka till Jönköping för där finns en zoo-butik och inte minst IKEA. Skulle införskaffa konsoller till nya fågelburen och vitaminer till invånarna i densamma. Men nu kan jag ju hävda att vägen inte var plogad och snö är det och halt är det också... För jag har ont idag och då vill jag inte någonting, egentligen. Men det verkar alltid lite "ynkligt" att pipa att "jag kan inte för det gör så in i bängen ont". Och jag har något emot ontet. Alldeles bestämt!

Nu ska Uffe och jag gå och leta reda på en bra bok åt matten och ett bra ben till hunden. Sen går vi och lägger oss på dagbädden (jo, så lyxigt har vi det här *S*) . Och jag kom just på att jag kan tända i öppna spisen, så blir det lite varmt och mysigt också. Hmmm! Det kanske inte blir så illa idag ändå :-)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!