Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 10 mars 2008

"wokpannors" vara eller inte vara

Idag skulle vi få vår efterlängtade parabol monterad - trodde vi! Det visar sig att hyresvärdens träd står ivägen för signalen... Shit! Men vi får väl försöka få tag i en antenförstärkare och se om det blir något bättre bild med en sådan... Visst blir man lite besviken, men det finns ju värre saker...

Igår hade vi desto trevligare! Mammamia och fyra av barnen var här på besök! Det var verkligen jättekul och jag tror inte att Uffe Hund skrämde vettet ur "di små"... Han är ju lite stor och ivrig, min hund. Kan säga att han (Uffe) sov djupt och gott igårkväll! Det är inte lätt att vara hund i huset med så mycket folk överallt. I all synnerhet när man som Uffe har ett visst mått av vallinstinkt... Han träffar ju inte så mycket barn härute heller, så det var ett välkommet avbrott i umgänget med "bara matten". Kan säga att jag tror att jag blev lite "brädad" av barnen I :-)! Men vi hoppas på en upprepning av besöket inom en ganska snar framtid! Ni är jättevälkomna tillbaka!!!!

Och så har kompis J "smittat" mig med sina fåglar... Nu är jag helt inne på att införskaffa två "sötnäbbar" till sommaren (om det inte ramlar in oväntade pengar innan). Har redan sett ut en plats att ha buren på :-) och som vanligt vill jag att allt ska hända igår! Men nog är det ett bra sätt att "bränna" skattepengarna? Hoppas bara att det finns fåglar att inköpa vid den tidpunkten... Nåja, allt ger sig med tiden! Även om inte tålamod är något jag har överskott på...



Detta är en "stulen" bild!!! Förlåt J!!!! Men han är bara så gudomligt söt!
Det är alltså såna här pippisar som står överst på önskelistan!!! Visst är dom jättefina?!

2 kommentarer:

  1. Ha! Den "kråkan" känner jag igen!!!
    Klart du får snatta en bild på snyggingen....så länge inget på mej publiceras håller jag mej lugn!
    Tills det blir lite nytt i holken hos den där goa tjejen i Stenungsund får du njuta hur mycket du vill av min!
    Kramiz, Jenny (bur finns till dej när tiden är "mogen"...)

    SvaraRadera
  2. Trodde nästan att du skulle ha en aaaning om vem det var på bilden :-)! Han blir sötare (hmmm; snyggare ska man kanske säga?) för varje gång man tittar på honom!

    Har som sagt dåligt med tålamod, men det är roligt att ha något att se fram emot också!!!

    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!