Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 12 januari 2009

Jag har fått den här fina Awarden av Widénskan, för att hon tycker att jag ska vara stolt över min underbara Mammablogg! Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Och jag har nog fått den för att jag faktiskt ÄR mamma oxå, INTE bara matte, även om man kan tro det emellanåt (ja, ja; nästan jämt då)...

Men som vanligt är jag lite lat och bekväm av mig och delar glatt ut den till ALLA BLOGGMAMMOR/MATTA(O)R i hela vida världen!

Varsågoda och ta åt er allihop!!!

Och nu ska jag snabbt (så snabbt jag nu kan) se till att bli färdig, så att jag kan fara iväg och försöka skaffa lite kattfoder.... Undrar VEM av dom som har börjat käka såna fantastiska mängder mat???? Och undrar varför Lukas osökt dyker upp i tankebanorna Cat 10... Hmmm, du dotera min! Du får snart börja lämna matbidrag till din något matfixerade kisse Money... Skojar bara Smarty; klart kraken ska få mat. Han är ju trots allt mormormattes "lille" kille!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag skrev ju på förra inlägget att jag ryckte åt mej en sån här...

    Du kan gå in och ta en till inne hos mej!
    Jag "delar också ut"!
    För jag fick en av Ninni i går, och jag gör som du:

    Delar ut till alla, för jag tycker att alla är värda en.

    Både Mammor till "riktiga" barn, vuxna (manliga) barn...dvs MÄN, och naturligtvis "Mammor" till alla djur som så väl behöver en Matte (eller husse, för all del!)

    Ha en "najs" dag, vännen!
    Kram söstra Mi! //Jenny(-:

    Tillägg: Nä nu jäklar garvar jag ta mej tusan HÖGT här!!!!!
    Du har ju den där "ordverifieringen" här som man ska skriva i när man kommenterar...

    VET DU vad där står????????

    MANAERS....

    Dom glömde bara G:et!
    MANAGERS, heter det Juuuu, och det är ju en sån jag är till dej!
    *asgarvar*

    SvaraRadera
  2. Jenny; Vet du; jag kom på att det låter rätt tjusigt att säga, lite så där i förbifarten, att jag ska höra vad min manager tycker om detta ;-)!

    Postat Sandys tarottolkning idag (och tillägget till din ligger i samma brev!)

    Det är allt lite konstigt att det blir så där "träffande" med dom där ordverifieringarna...
    Men kul var det!!!

    Bamsekramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!