Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 3 januari 2009

Sista dagen som heltidseremit

I förmiddags ringde sonen och meddelade att husfriden var slut för denna gången... Så imorgon blir det att åka in till "stora staden" framåt seneftermiddagen. Hmmm, roligare kan man ha... Och så blir jag ju tvungen att passa tider och så får jag försöka komma ihåg att köpa lite sallad och grönsaker till mina små befjädrade busar.

Ska försöka ta en runda med hundarna; men det tar emot! Inte så mysigt väder så det stör idag...


Jag är nog lite oföretagsam och slö... Pratat med "nya" svärdottern som meddelade att "mellan-M" har fått magsjuka... Stackars honom! Hoppas att det går över och att J och lilla dottern slipper ifrån eländet!!!





Satt och lekte lite och kunde inte låta bli att "se hur det blev" :-)... Är barnsligt förtjust i sånt! (men konstigt att det blev lika snurrigt som jag????? Ibland blir saker liksom för bra)

Nej nu ska jag ta mig sjutton ta tag i görandet!

Ha det bäst, allahopa!

6 kommentarer:

  1. Åh här har vi också magsjuka.. eller stora dottern.. Usch o fy!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch magsjuka är nog bland det värsta man kan ha! :(

    Natti och sovgott!
    kram!

    SvaraRadera
  3. Stackare som har magsjuka, inte vidare kul.
    Fina tutti-frutti bokstäver :)
    God Natt!
    Kram Di

    SvaraRadera
  4. Widénskan; Ja, jag hoppas bara att J och lilla J klarar sig från den! Det är ju så himla jobbigt när småbarn blir sjuka - i all synnerhet om man inte mår bra själv! Ska ringa och kolla herrskapet framåt eftermiddagen...
    Här är det i alla fall magsjukefritt - än så länge!
    Hoppas att din dottern kryar på sig snart! Skickar en liten krya-på-dig-kram!

    Kramen till dig!

    *********************************

    Sickan; Nej, magsjuka kan jag vara utan! Sk-tjobbigt är det (vitsigt, va? he,he)!
    Ha en jättebra dag!
    Kramen!

    *********************************

    Diana; Visst är det lite kul med sånt här? Men att det skulle bli SÅ snurrigt trodde jag väl inte; blir lite lätt förvirrad när jag tittar på bokstäverna (värre än vanligt alltså!)...
    Kram tillbax!

    SvaraRadera
  5. Hej "snurriga" du!
    Va roligt det blev! Jag trodde inte det gick att "lägga" sånt i dom vanliga inläggen?

    Jasså, du blev inte såååå förvånad över mitt "veliga", hopplösa, dumma och totalt knäppa beslut?
    Ja, fanken vet om det finns celler kvar där innanför pannbenet på mej, men jag ångrar mej inte en sekund....SOM JAG LIPADE!!!!
    Fasen, man är ju bara inte riktigt klok, alltså???

    Men sin vana trogen har han även i dag "Hadderiat" för mej, och det gör mej sååå himla varm och glad i hjärtat!
    (men inte i luftrören...Host, host!)
    Kram på sej, och måtte Gudarna skona dej ifrån magsjukor och annat djävulstyg!
    //Kram, söstra mi!

    SvaraRadera
  6. Hördu söstra mi; Om du inte klarar dig utan "hadderiat" om mornarna så gör du inte det! Acceptera faktum! Gör det DU mår bäst av, kanske inte luftrörsmässigt, men själsligt! Det är faktiskt lika viktigt!!!

    Tur att M inte var här när han fick magsjuka! Rent själviskt tycker jag att det räcker att han har det :-)! Och på avstånd från mig!!!

    Och för övrigt är du en av de klokaste människor jag känner!

    Jättekramen, bästaste söstra mi!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!