Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 25 januari 2009

Vad GLAD jag blir...

... när jag får så här fina utmärkelser!



Tack igen Mia!

Och jag är i vanlig ordning oförskämt lat och ger den vidare till er ALLAHOPA gulliga bloggare; både ni som brukar "ge er tillkänna" och lämna kommentarer och ni som "bara" (och det är ju inte så "bara", det!) hoppar in här och läser!
Jag är jätteglad för varenda en som ödslar lite tid på mitt svammel...

Och det finns ju så otroligt många fina och gulliga bloggar, så jag kan ju inte välja... Det är ju det här med beslutsångesten... Aftonbladet eller Expressen (i och för sig ingen av dom; har blivit mer skvallertidningar än något annat, ibland var det bättre förr!)

Så ta åt er hela "högen" ni berikar verkligen min tillvaro!
Big Hug


9 kommentarer:

  1. Tack själv för pratstunden!
    Nu sitter jag och bevakar på tradera.............jag har ju inte kunnat hålla fingrarna borta från "bjudningsknappen" på ett par saker.

    Så nu vill jag ju ha dom oxå,så nu hoppas jag på lite tur för en gångs skull!!

    kramen på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha, jag tar åt mej av awarden ;)

    ha nu en bättre morrondag-igen!
    kram på dej!

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina awarden!

    Förlåt att jag inte kikar in så ofta som jag vill,har varit lite dålig på att blogga,men ibland så blir det så och så hinner man inte hälsa på alla som man vill varje dag.

    Tar gärna emot den fina awarden,
    tack nälla Du!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hihi,snälla ska det stå.=)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj då! Då får man tacka o ta emot då lr? Hoppas du haft en bra måndag! kram =)

    SvaraRadera
  6. Sickan; Hoppas det har gått bra med nålarna idag?!

    Ska "hoppa" i säng för "vård av migrän" :(... Jäkla skalle!!!

    Kramen!!!

    **************************************

    Huga; Klart du ska ta åt dig!!! Du är värd alla awarder i världen!

    Kramen!!!

    **************************************

    Maria; Ibland har man ju annat att göra än att sitta vid datorn :-)! Livet ska ju liksom levas oxå!!!
    Klart du ska ha en award!

    Kramen!!!

    ************************************

    Pixi; Klart du ska ta en du med!
    Ha det jättebra och sköt om dig!!!

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Äsch, det var jag som var inne o snurrade till det ordentlig, jag skulle då ändra i mitt inlägg o vips så blev det raderat. Ja, jag är inte så hemma i detta med blogg o dator. Sorry:-) Tackar för erbjudandet att ta bloggawarden igen, men jag har fått den för andra gången av en annan bloggare. Men tack iaf. Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Mia; Du får väl ordna en liten hörna på din blogg för alla awarder :-)!
    Men du kan ju känna dig alldeles awardad i alla fall, även om du inte "plockar med den"!

    Kramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!