Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 27 maj 2010

Bloggkärleksveckan

Läste hos ejmis om något som kallas bloggkärleksveckan...
Ett bra och trevligt initiativ från Magnus Bråth med bloggen "Den nakna sanningen".
Så jag skickar massor med kärlek till alla mina bloggvänner på en gång



Ni är bara så bäst!!!
Allahopa!!!
Kan inte säga det för många gånger;
bloggandet gör mig rik!
Väldigt rik på vänner och det är något man verkligen behöver!

Och lite extra kärlek till min "söster" Jenny! Tror hon behöver det just nu!



5 kommentarer:

  1. Du är väl för go????

    Tack lilla Du för all din omtanke...
    Men så särdeles "synd" om mej vet jag inte om det är egentligen?

    Inte värre med mej än alla andra.
    Fast när man vältrar sej runt där i "självömkansträsket" så känns det ändå skönt när man får så här rara ord tillskickat sej!

    Bamse-mega-kramen!!
    Jenny...."söstra di"!!

    SvaraRadera
  2. Å, Tack gulliga du!! Tack detsamma!!
    DU berikar mitt liv ska du veta!
    En varm kram till dig & en till Jenny!!
    Önskar er en underbar dag!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  3. Jenny; Det ÄR tufft att plocka bort medicinering. Så det är allt lite syndare om dig än om resten just nu ;-)! Sköt om dig, söstra mi!!!
    Tänker på dig!
    Kramen!!!

    ***********************************

    Tina; Tycker det var en strålande idé av den här MB! Det skadar inte att dela ut lite kärlek till alla; tror man mår bra av att både ge och ta!

    Kramen på dig, vännen min!

    SvaraRadera
  4. Kramelikram på dig åxå, hoppas du får en alldeles underskön helg :o)

    SvaraRadera
  5. Koola Viola; Kramelikram tebax och önskar dig detsamma :-)!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!