Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 15 maj 2010

Västervik, för 25 år sedan...

Tiden liksom bara svischar förbi...
Det är så svårt att fatta att den där lille skrutten (som jag brukar kalla "Mellan-M" här) har blivit 25 år redan!
Och gift sig med en underbar tjej och fått ett bonusbarn...



Vad jag är glad att jag har så fina barn och svärdöttrar och inte minst lilla J!
Älskar er!!!





2 kommentarer:

  1. Nämen oj, kommer du från västervik eller någe sånt?? Jag bor dä =) En härlig stad....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Maria; Västervik är en underbar stad! Mina barn är födda där, alla fyra! Bodde i Hultsfred/Målilla på den tiden (forntiden ;-)!)...

    Kram tebax!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!