Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 1 september 2009

Gör ett mycket litet avbrott i "bloggtystnaden" för att...


... säga TACK för alla uppmuntrande och snälla kommentarer!

Inser ju att det händer många positiva saker mitt i eländet... Och kommentarerna lyfter verkligen!!!!

Sonen är kvar i Trollhättan och hjälper till hos "svärmormor/morfar".
Lilla J kallade mig "famo" när vi pratade i telefon i förgår ("storsmilar").
Fröken har feber och mår illa idag, men jag hoppas att det går över fort, fort...
Inte ska MITT lilla "bonusbarnbarn" må dåligt...


Tror nog att allt ljusnar så småningom...
Har föresatt mig att köpa ginseng nästa gång jag åker till stan och handlar!
Skadar inte att det blir lite fart på matten, tycker Uffe och Nalle...

Kramen till er alla och TACK än en gång för stöd och uppmuntran!!!

6 kommentarer:

  1. Skönt att se att det verkar ljusare! Och som vi alla innerst inne vet...så ordnar det sig alltid! På ena eller andra sättet! Men visst kan det kännas överj*vligt många gånger, det är jag inte sen att skriva under på.

    Fortsatt ljus över dig!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jepp!!Fortsatt ljus över dej!! Kram kram =)

    SvaraRadera
  3. Här går det upp och ner för oss båda samtidigt, vi lever kanske någon sorts parallella liv.

    Pröva annars med Rosenrot, det ska nog hjälpa tror jag.

    Det ljusnar nog för oss för det är ju många saker att vara glad över, även om det inte känns så i nedgångarna.
    Idag är jag uppåt och i förrgår ville jag nästan åka till psykakuten. Vad det nu skulle vara bra för.;o)

    Jag håller med om att kommentarerna från er bloggvänner med uppmuntran och tröst gör att man orkar. Du är guld värd.
    Bamsekram

    SvaraRadera
  4. Ja, underbara är vi allahoppa....alla på sitt lilla sätt!
    Här kastas man också mellan hopp & förtvivlan i en rysligans fart, så ingen hänger med!??!

    Försöker landa på fötterna så ofta jag någonsin orkar, och det hoppas jag verkligen att du åxå gör!
    Kram jättehårt!
    Har inte orkat med telefon själv nu i ett par dagar. Mycket som snurrar....
    Megakram till dej bästaste söster och var rädd om dej för du är såååå värdefull!!
    Bara så du vet asså!!!
    //jenny

    SvaraRadera
  5. Dagens problem kan följa oss när vi går till sängs på kvällen. Vi ligger sömnlösa och irriteras av något som mal och mal inom oss.
    Försök då att tänka på något positivt något som du har framför dig, eller något passerat som du bevarat som ett ljust minne.
    Ja, det är lätt att komma med goda råd, men det ljusnar så småningom, skriver du. Tänk på barnbarnet, på Uffe och Nalle och solen kanske lyser imorgon.
    Kram Viola.

    SvaraRadera
  6. Tittar in och önskar dej en god natts sömn bara!
    Och hoppas att allt känns ljusare nu än för några dagar sedan??
    Hopplöst kan det kännas när man är nere i dom där svackorna.
    Som tur är så finns det fortfarande mycket att glädjas åt också!
    Jättestyrkekram till dej!!
    //Jenny

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!