Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 6 september 2009

Har suttit och lyssnat...

... på gamla låtar på youtube.
Av någon anledning fick jag för mig att lyssna på Robert Broberg.
Han har gjort mycket som tilltalar min humor.
Bland annat den där om "min bil är inte lik din bil..."
Kan förstå om en del kan tycka att den är en aning makaber, men jag kan inte låta bli att skratta åt ordvändningarna...

Gjorde förresten ett inlägg här förut idag, som jag fick plocka bort för att hela sidopanelen försvann i tomma intet.
Undrar så där lite stillsamt vad sjutton som hände.
Fast det blir ju som lite extra poäng åt låtvalet jag hade gjort ...
Ibland överträffar verkligheten dikten!!!!!
Hoppas att det funkar bättre denna gången!








Ha en jättefin söndagseftermiddag!
Ska försöka plocka iordning lite här efter min lille Nalles "äventyr" inatt...
Han mådde inte så bra, om man säger så ...
Men å andra sidan hade han nog sjutton tuggat till det själv, stackaren.

Men, trots allt som händer, så fortsätter vi väl med vårt ändå, som sanna "ändåister"!!!





5 kommentarer:

  1. HAHAHA!! Nä det blir det sannigligen inte ! !!!HAn e inte klok han,haha..han ska tydligen ha ett enormt IQ Som tydligen gått på andra hållet,haha..Kram på dej !! =)

    SvaraRadera
  2. Pixi; Snacka om att kunna bolla med ord!!! Jag är alldeles imponerad :-)!
    Men det blev liksom lite extra kul när det gick åt fanders första försöket, hi, hi.

    Kramen på dig från en övertygad ändåist!!!

    SvaraRadera
  3. Han är lite kul han, Robban.
    Det var längesen jag hörde honom så det blev extra kul att lyssna.;-)

    Har inte varit inne här på ett bra tag så det var en del att läsa ikapp.
    Hoppas verkligen att det kommer lösa sig för sonen med bostad.

    Massa kramar...

    SvaraRadera
  4. Åh di där jäklans djuren...att de inte begriper att inte äta allt! Jag har en bajsätare och det e inge kul...försöker prata vett med henne när hon ulkar och ser skamsen ut men av nån anledning har hon glömt allt nästa gång vi är ute i skogen.
    Gillar också Robbans låtar, ska vi byta grejer med varran är väl hans? Och "en underlig manick" är kul... ja på Youtube kan man verkligen snurra runt i timmar! *farligt*
    Stora kramen på dej mostera mi! /Sandy

    SvaraRadera
  5. bc owner; Visst har han underfundig humor, den gode Robert Broberg?! Ibland blir det så där läskigt sant mitt i alltihop...
    Men jag beundrar folk som kan det här med ord!

    Och sonen kommer kanske hit på onsdag... I brist på annan sovplats. Misstänker att det han tjänade i somras kommer att gå åt till att transportera sig mellan sovplatser... Nog är det skit med samhället numera?! Och dom som är riktigt unga sitter sämst till, det är bara att konstatera.

    Massa kramar tebax till "scrap-mästarinnan" ;-)!

    ***********************************

    Sandy; Egentligen skulle man väl inte bli förvånad med tanke på allt man har hört om hur soc behandlar ungdomarna... Men jag blev alldeles paff! Inte planerat sin flytt?????? Men han begärde ju för f-n inget flyttbidrag... Det var vanligt försörjningsstöd han sökte... Nä, dom är ta mig attan inte riktigt kloka dom där!!!

    Undrar förresten om inte "byta grejer" är Hasse å Tages låt..? Minns inte! Som vanligt är minnet bra men kort. Får fråga pappan, han brukar hålla reda på sånt...

    Ska INTE snurra på youtube idag... Det tar sån tid :-)!

    Jättekram till bästaste sösterdotera!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!