Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 26 september 2009

Idag har det varit lite "trögt" i huset i skogen...
Har inte gjort ett skapandes dugg...
Gick och la mig och slocknade som ett ljus efter lunchen.
Uffe och Nalle sov också (även om dom inte riktigt vill medge det... DOM SNARKADE!!! Det är alldeles sant, det!).

Trodde att det skulle bli soligt här idag.
Det blev det inte.
Och jag tror att det är det som är orsaken till "tröget".
För det är inte så där himla kul med moln och duggregn när man har bestämt sig för sol.
Åtminstone är det något att skylla på...

Tror jag går och lägger mig - igen...
Vaddå grinig???
Jag?????

Ok, lite då.
Men det är alldeles säkert bättre imorgon.
Tror jag...

6 kommentarer:

  1. Skönt att det är fler än jag som är kvar i dimman;)
    Krambibban

    SvaraRadera
  2. Tant Brun; En del dagar liksom försvinner i tomma intet... Hur sjutton det nu går till :-)?!

    Kramen tebax!

    SvaraRadera
  3. Wohoooo, lyckades läsa o även nu kommentera i din blogg utan att min dator tvärnitade. Vet inte hur länge detta varar, men tar tillfället i akt att skriva en liten komentar hos dig. Ja ibland är man bara trött o ibland mera trött då måste man passa på o vila för att bli mindre trött. Hoppas du fick en skön vila. Snart midnatt råder o jag ska krypa till k ojs, natti, natti. Kram Mia.

    SvaraRadera
  4. Ska vi vara griniga ihopa?
    Skulle bara vilja trycka på "off-knappen" för ett tag framöver....
    Hoppas din söndag blir bättre vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Stora kramen på dig bästa mostera mi, och hoppas att du känner dig piggare snart!! Sol från Sandy

    SvaraRadera
  6. Mia; Sensation!!! Hur länge håller detta i sig tro? Men roligt att det funkar (så länge det varar) i alla fall!

    Tror att du har alldeles rätt! Pendlar mellan trött och fullständigt utmattad. Och då är nog vila det enda som hjälper. Samtidigt känns det som att det är en jäkla massa "borden" som snurrar i knoppen. Och liksom saboterar vilandet.

    Men det blir säkert bättre en annan dag :-)!
    Hoppas att nattsömnen har varit god; här har det snarkats ikapp och jag har fått "bock i kanten" för att Nalle påstår att jag "leker elvisp" så att han inte får sova ifred... Inte lätt att vara hund i det här huset ;-)!

    Kramen, och sköt om dig!!!

    ********************************

    Flisan; Får konstatera en gång till att det är ruggigt synd att det är så långt från här till där...
    Vi kunde ju ha ägnat oss åt kaffedrickande med gnäll några timmar igår...

    Hoppas att du känner dig lite piggelinare idag?! Har liksom inte bestämt mig för om jag ska göra en uppryckning eller om jag ska gå och lägga mig igen :-)... Aftonbladet eller Expressen...
    Äh, känns lika illa vilket som...
    Blir nog bättre efter förmiddagskaffet!!!

    Kramelikram!!!

    ***********************************

    Sandy; En liten kommentar från dig lyfter dan!
    Saknar dig, stumpan!!!

    Hoppas du har det riktigt gott!

    Kramen, bästaste sösterdotera mi!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!