Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 11 oktober 2009

Bättre och bättre

Kan (lite stolt) meddela att jag kan rädda min mat från fyrfotingarna idag!
Hann faktiskt hugga min "nästantappade" macka innan Herman satte klorna i den Cat 16... (HAN blev nog lite ledsen, men jag blev glad)
I och för sig hann jag inte rädda skinkskivan som han glatt stal medan jag fixade med teet...(Här var det ombytta roller, SUCK!)
Nåja, man kan inte få allt!
Och ett steg på vägen mot bättre tider är det ju i alla fall Wakka Wakka
Jajamensan!

4 kommentarer:

  1. Ha ha, de är rackarns snabba de där fyrfotingarna. Måste bero på att de har dubbelt så många ben som vi ;o)

    Härligt att höra att du är piggare :o)

    SvaraRadera
  2. En ständig kamp om maten med husdjuren, och de är ju alltid hungriga.

    Ha en skön söndagskväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Man måste idag se det positiva i allt! ;-)
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  4. Ja, man får vara glad för det lilla! Och nog fasen är dom snabba dom där ligisterna till katter... Nalle och Uffe sitter och studerar och väntar på att katterna ska sno mat och hoppa ner på golvet och DÅ kommer hundpatrullen ;-)...
    Det är aldrig långtråkigt i huset i skogen i alla fall, ha, ha!!!

    Kram till er!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!