Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 26 december 2010

Annandag jul

Sonen och flickvännen med kattbarn åker imorgon...
Tomt blir det i huset i skogen.. Man vänjer sig fort vid liv och rörelse i varenda vrå :)...

Fick Bo Kaspers senaste CD  i julklapp.. Kan säga att den blev vansinnigt uppskattad. 
Så pass att den nog spelas dygnet runt (om jag ska vara ärlig)...
Vilka texter!!! Bara såååå bra!!!
Och i stort sett är jag alldeles trött. Belåtet trött, alltså...

Inte helt fel :)!!!!

Och datorn är alldeles ominstallerad, så nu har jag ett sjå att komma ihåg lösenord hit och dit... Det är väl fasen att minnet ska vara så kort???
Och alla bilder ligger på "fel" ställe...
Måste komma ihåg att be sonen flytta dom åt mig... '
Så jag inte dabbar mig och ställer till något igen... 
Det är så himla lätt att "slinta" på tangenterna, he, he...
I all synnerhet om "man" är jag...

Och nu ska här vilas en stund innan hundpromenaden...
Huvudet värker som bara attan.. Och NEJ, det är INTE dagen efter kvällen före... 
Här har firats en väldans vit jul, både vad det gäller alkoholhaltiga drycker och snö!
Och vad det gäller snön är jag lindrigt sagt jäkligt trött på den! Faktiskt!!!

4 kommentarer:

  1. god fortsättning vännen min
    dator är på s jukhuset hihi kramen
    anniqua

    SvaraRadera
  2. Anniqua; God fortsättning själv :)!!
    Hörs nog av ikväll (?)...
    Heja, tjejen! Du fixar det!!!

    Kramen, vännen!!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att det inte kommer mer snö hos er... Du behöver lugn och ro nu...

    SvaraRadera
  4. Renèe; Ingen snö idag! Gäller att glädja sig åt uppehållsvädret så länge det varar...
    Och nu tar jag det med ro :)... Nåja; försöker i alla fall, he,he...

    Allt väl med Gibson? Tänker på er!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!