Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 23 december 2010

ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!!!


Och passar på att TACKA för alla snälla kommentarer jag har fått under hösten... 
Ni är helt fantastiska allahopa!!! Är så glad för att ni står ut med alla mina mixter :)...

***************************************************************************

Har lovat att framföra en julhälsning från Anniqua, (som fortfarande ligger på sjukhuset  efter sin stroke). Hon önskar en  

RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR  

till alla hon brukar kommentera hos (och antagligen alla andra också!)

**************************************************************************************************

Ha det riktigt gott i jul och stressa inte sönder er... 
Kramar i massor till er!!!


10 kommentarer:

  1. Jag stressar inte på grund av julen och har aldrig gjort... Dock vill inte hunden äta och det gör mig alldeles sönderstressad. Har du något tips? Jag önskar dig oxå en riktigt god jul och hoppas du har ved så du kan elda så ditt hus blir varmt och skönt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Renée; När UllaFrida inte ville äta satt jag och matade henne bit för bit... Hon åt nog mer för hon tyckte synd om matten än något annat, det lilla livet...

    Har ju snarare "tvärtomproblem" här. Nalle äter ALLT som är inom räckhåll...

    Men jag hoppas verkligen att han snart börjar äta, för det ÄR stressande när det felas något hos pälsklingarna. Tror det är det mest stressande som finns, om jag tänker efter!!!

    Julstressen får nog vara för min del också.. Det blir som det blir och säkert bra nog. Mat kan vi ju få i alla fall tack vare pappan :)!!! Det var nog där min värsta stress satt...

    Stora julkramen till dig!!! Och till vovven!!!

    SvaraRadera
  3. Och en riktigt, riktigt god jul till dig och hela den övriga konkaronkan! Lessen att jag är en så usel bloggare just nu, men snart - riktigt snart - är jag färdig med Solveig och då stundar bättre tider :oD

    Julkram från ö-världen!

    SvaraRadera
  4. Tack detssamma!
    Julekramar!

    SvaraRadera
  5. Stjärnkraft; Är inte så himla "duktig" på detta med att besöka och kommentera just nu jag heller...

    Men jag tänker på er; allahopa!!!
    Och önskar dig en riktigt god jul!!!

    Kramen från skogens djup!

    ********************
    hugan; Massor av julekramar tillbaka :)!!!

    SvaraRadera
  6. GOD JUUUL och hoppas verkligen Du får en fin Jul!!!
    Bamsekram härifrån!

    Jenny

    SvaraRadera
  7. God Jul på sig. Hoppas tomtajävulen kommer förbi med en prins o en kappsäck full med pengar. :-) ha det gott

    SvaraRadera
  8. Jag önskar dig en riktigt god jul och att tomten är snäll mot dig.

    kramkram

    SvaraRadera
  9. Stor varm Julekram till dig o dina djur från mig o mina djur. :-)

    SvaraRadera
  10. GOD JUL TILL ER!!!
    Och massor av kramar från oss här i skogen!!!
    Nu ska här tas tag i mat och hundar;)...

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!