Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 27 december 2010

TOMT!!!!!!!!!!!!!!!!

Så tyst det blir när "alla" försvinner hem till sitt...
Idag på morgonen åkte sonen med flickvän och kattbarn hem till sitt och här sitter jag och vovvarna och resten av zooet och glor på varandra :)...

"Roade" mig (not!!) med att åka till stan och handla... Men en nödvända om man ska överleva efter sonens härjningar i kyl och frys *skrattar gott*.
Isiga vägar, lite småläskigt att köra, men såg (jo; faktiskt!!) en regnbåge över lilla Ulricehamn :). Vackert!!!
Och glömde givetvis hälften av det jag borde ha handlat och kom hem med lite jag inte borde ha köpt... Allt är sig likt!!!

Ibland önskar man nog att en del saker bara blev liiite förändrade... Till exempel förmågan att komma ihåg komihåglappen när man nu åker iväg med fara för livet för att inhandla "livsviktiga" saker ;)...


10 kommentarer:

  1. Det där känns igen. Åka iväg för att handla nåt och så komma hem med nåt helt annat.

    Kram

    SvaraRadera
  2. imse; Mycket märkligt är det...

    Kram tebax!

    SvaraRadera
  3. Jag skriver inte ens kom-i-håg-lappar längre av den anledningen att jag alltid glömmer den hemma...

    SvaraRadera
  4. Renée; Nä; egentligen fattar jag inte varför jag ens försöker....

    SvaraRadera
  5. Känner igen den där tomhetskänslan...inget roligt.Här är det ganska tomt nu också, efter mamma, efter barn ch andras ungar..! Lite märklig blandning av skönt och vemod..
    Bara att försöka ladda om, med ett spännande nytt år ;D
    ha det bäst kram på sej!

    SvaraRadera
  6. hugan; Bara att hoppas på att det blir bättre än detta... Hmmm; klart det blir :)!!!

    Kramen och ha det jättegott!!!

    SvaraRadera
  7. idag mår jag bra .D
    kramen anniqua

    SvaraRadera
  8. Anniqua; GLAD blir jag då!! Blev allt lite orolig igår... Men hörde ditt meddelande innan jag gick och la mig!
    Kånkat ved... Hörs senare?
    Bamsekramen vännen!!!

    SvaraRadera
  9. Jättesvårt att komma ihåg kommihåglapp när man har dåligt kommihåg ;-)
    Kramen.

    SvaraRadera
  10. Mia; Visst är det ;)!!!
    Kramen tebax!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!