Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 9 december 2010

När spänningen släpper....

.. kommer migränen som ett brev på posten.. 
Eller kanske inte med tanke på hur posten funkar numera...
Men efter förmiddagssovande och en kopp kaffe känns det något bättre.
Och ryggen vill inte gå med på en heldag i sängläge. Att det inte finns mer av samarbete här är väl rent märkvärdigt!!!


Lika märkligt är det att det inte har gått att ta en enda "klok" bild på M-ett idag... Han kommer springande mot kamera och matte så fort matten viskar "hallå, M-ett"... 
"Mr InteEttDuggKelen" har bytt stil...
Den lille banditen *L*!!!


Men nog syns det att det är en osedvanligt vacker liten kattpojke?
Trots den något konstiga vinkeln....

Ska ta en sväng upp till sängen igen...
Vad ryggen än påstår!!! 
Man behöver vila när man har ont i knoppen!
Så det så!!!

6 kommentarer:

  1. Sannerligen!
    Vila gör nog gott när det är jäkligt, och Gosegubben kan vä'l gå med dej!?
    (M-Ett asså!)
    Jisses så coool han är i teckningen!
    När jag ser honom ångrar jag mej nästan att jag körde hem honom till dej som bebis....((;
    SÅÅÅÅ SNYGG!
    Pussa honom från mej!

    Och krya på dej, vännen för det ska jag försöka göra!
    "natti"

    SvaraRadera
  2. Vila är den allra bästa medicinen!

    SvaraRadera
  3. Ärligt talat trodde jag inte att lille M skulle komma tbx. Jag är så glad att jag hade fel. Vi skulle tagit hand om varandra och våra onda ryggar nu....

    ha det så bra kramkram <3

    SvaraRadera
  4. Han är för go, den lille buspojken. Lycka att han finns där igen.

    Nu får värken ge sig!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Sicken sötnos! Vila nu upp er allihopen!
    Ha en skön och lugn helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. M-ett och jag tackar allra ödmjukast för alla snälla och omtänksamma kommentarer och suger åt oss allt vad vi orkar!
    Och inte trodde jag att jag skulle få se det lilla bustrollet mer; men nu är han här igen och min migrän har gått hädan (för tillfället i alla fall!) så nu blir det fredagsvila i huset i skogen!!!

    Kramen till er alla från oss alla *L*!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!