Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 17 december 2010

En aning jobbigt att upptäcka...


... att kompisen man har litat på inte är helt och hållet ärlig...
Nu hade jag tur och fick rätt information från annat håll.
Inget livsviktigt, men ändå...
Handlade om något som fick min själsfrid att fara åt pepparn för att sedan landa med en duns av lättnad.  
 (Tack K i Stockholm för att du mailade och berättade!!!)
Alltid skönt att veta att man "känner" rätt!

Fast nog blir man besviken, det blir man...
Och en aning osäker. 
För kan man i fortsättningen lita på vad denna människa säger???
Vad det än gäller?
Det vete sjutton.....

12 kommentarer:

  1. Sådant där äe alltid så himla jobbigt! Jag hade en kompis som var okej i början men sedan har hon blivit mer och mer elak mot mig. Numera är hon hemsk! Slutade umgås med henne efter att hon gjorde bort sig ordentligt... Vilka jäkla människor det finns!

    SvaraRadera
  2. Renée; Det värsta är väl att man börjar fundera på vad sjutton man har anförtrott den här "kompisen"... Känns väl mindre kul... Men, men... Tror det straffar sig i längden att inte vara ärlig mot sina vänner!

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt detta lät =(

    Sköt om sig.. Kram

    SvaraRadera
  4. BertaStina; Egentligen är det rätt lugnt! Har haft detta på känn ett bra tag, men det är klart att man blir besviken...

    Ha en fin helg! (trots den förb*nnade snön och kylan)
    Kramen!!!

    SvaraRadera
  5. Jobbigt att bli besviken, men nu vet du i alla fall.

    kramkram

    hoppas du får en fin lördag

    SvaraRadera
  6. Cattis; Ja; jag gav henne liksom en "andra chans" att tala om hur det förhöll sig, men hon fortsatte ljuga för hon visste ju inte att jag visste. Lite fult av mig; men jag ville veta säkert innan jag liksom drog säkra slutsatser av det hela... Men, som sagt; sånt straffar sig i längden. Tror jag!

    Ha en fin lördag du med, vännen!!
    Kramen tebax!!

    SvaraRadera
  7. Tråkigt när det blir på det viset, men som man säger "Med sådana vänner behöver man inga ovänner".
    Hoppas du inte mår alltför dåligt.
    Kramen.

    SvaraRadera
  8. Mia; Nu gällde det ju inget livsviktigt utan egentligen bara en känsla jag ville ha "verifierad"... Och jag hade rätt, det är alltid roligt (eller i detta fallet lite oroligt, men det löser sig säkert). Men man blir ju betänksam... Det blir man!

    Kramen och tack för kommentar :)!

    SvaraRadera
  9. Nämen vad är det för stolpskott som fladdrar runt dej?!
    Hoppas du kan koppla bort och koppla av för lördagskvällen iaf.
    tänker på dej och skickar ärliga kramar :)

    SvaraRadera
  10. hugan; Nu var det inget allvarligt egentligen som det ljögs om, men det har varit en del lögner förut i "ärendet"... Skulle tippa att det rör sig om lite missunnsamhet och avundsjuka... Men jag tror att den här personen gör sig själv mest illa med att göra på detta viset, och jag har ju vänner som utan att jag ens frågar talar om för mig vad som försigår. Sanningen kommer ju fram förr eller senare, det är ju bara så... Och den kom fram fortare än kvickt denna gången :)... Och det är kollat och avstämt av "Uffematten" herself så lördagskvällen kommer att avnjutas i lugn och ro *L*!

    En fullständigt jätteärlig och varm bamsekram till dig och Elsa!!!

    SvaraRadera
  11. Fy "schnalingen" för såna kompisar!

    I soptunnan med dom, skulle han på "PLUS" ha sagt!
    Och pang på me locket!

    Kram på´re och ha en alldeles jättemysig fjärde advent!!
    Jenny

    SvaraRadera
  12. Jenny; Men det straffar sig att vara sådan mot andra... Och det borde denna människa vara väl medveten om med tanke på allt "new age" snack som rapas upp... Sur? Jag?? Äh; har ju haft det på känn. Ja; du vet ju då i höstas med viss brevväxling med L... Men det är lite tråkigt att få sånt så där klart bevisat för innerst inne vill man ju inte att det ska vara så... Men, men.. Nu är det så och vissa saker kommer aldrig att diskuteras med henne... Och detta det gällde ÄR en skitsak, men rätt viktig för mig... Och jag hade rätt!!! Det känns bra (eller inte beroende på hur man ser det...)

    Kram på dig och ha det jättejättegott idag, söstra mi!!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!