Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 14 december 2010

Försöker ladda..

...inför vedavlastingen imorgon.
Och jag vet att jag är tjatig, men nog skulle jag behöva ha någon slags hjälp med eländet.
Har ju fortfarande jätteont efter "kattluckeäventyret"...

OK; jag ÄR tjatig och gnällig just nu!
(Nästan jämt om man ska vara ärlig och det ska man ju :)!)
Men förhoppningsvis går det över. (En annan dag)

Och som sagt; helst innan jul!
 Annars kan det bli svårt att uppnå den där julefriden här...

Vågar liksom inte ens tänka "brunn".... 
Läskigt att balansera på kanten, men det är väl så att var sak har sin tid och allt får ta den tid det ska.
Balanserandet lär pågå ett tag till!

Nu ska jag kika på Blocket efter hus att hyra...
Kvällsnöje nr 1.
Fast det hade varit roligare om jag hade hittat något lämpligt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!