Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 8 december 2010

Vet ni?



kan alldeles avgjort vara att vakna klockan två på natten av att man har drömt att lille M-ett har kommit hem och ligga vaken och undra och inte kunna somna om. För att ge upp soveriet och knalla ut i vardagsrummet och hitta en M-ett sovande på fotpallen...

Väckte rymlingen och kramade honom (han avskyr det, he, he) och han spjärnade i vanlig ordning emot, men plötsligt slappnade han av och tryckte sin lilla nos mot min kind...

Lovar; DETTA ÄR LYCKA!!!

Var han har varit och vad han har varit ute för lär jag väl aldrig få någon klarhet i. Han är lite lättare och en liten aning tovig i sin fina päls, men verkar i övrigt helt oskadd...

Och jag är sååååå glad att han finns här igen!!!!

8 kommentarer:

  1. HÄRLIGT =)

    SvaraRadera
  2. BertaStina; Jaaaaa *storsmile*!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej, hemsk mycket hej!
    Nu har jag läst fatt hos dig och tagit del av glädje och bekymmer. Förstår att du är lycklig nu när M-ett har kommit tillbaka. Nu får du ge honom något riktigt gott så han kan äta upp sig.
    Ha det bra allesammans.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Gudars vilken lycka! Det var nog din julklapp eller? Nu får han hålla sig nära och inte hitta på sådana hyss igen. Sköt om dig, kram!

    SvaraRadera
  5. ÅÅHHHH nu blev även jag lyckligt glad!!! Hurra! Oh så skönt! Härligt, vilken förtida julklapp!
    Ha en mysig dag nu!!
    Kramar på er :-D

    SvaraRadera
  6. Viola; Hej, hej själv... Har varit fruktansvärt usel på att besöka och kommentera sista tiden... Dagarna flyter förbi och det kostar på att hålla humöret uppe, lätt att trilla tillbaka ner i brunnen, så det gäller att sysselsätta sig och försöka se allt från "the bright side of life".
    Lille M-ett är vansinnigt trött och vill nog mest sova idag... Men jag kikar på honom och känner att jag flinar så där urfånigt med hela ansiktet *L*...

    Jättetack för din kommentar och jag lovar att skärpa till mig. Lite i alla fall :)!
    Kramen!!!

    *****************************

    Renée; Ja du; nu vet jag baske mig inte vad jag skulle vilja ha mer *skrattar*... Eller jo; det vet jag! Men det får nog anstå, antar jag... Du vet; bostadsbyte står högt upp på agendan...

    Var rädder om sig!!
    Jättekramen!!!

    *******************************

    hugan; Går och kikar på den lille banditen och myyyyser... Att man kan bli så orolig... Som när ungarna var små och hittade på att försvinna några timmar, du vet.. Bara det att M-ett tydligen inte har något som helst begrepp om att man bör vara hemma om nätterna *L*..

    Ska hälsa honom att han har lyckats göra många glada med att komma hem igen. Kan tänka mig att det tilltalar den lille illbattingen *skrattar*...

    Jättekramen till dig, bästa hugan och puss på nosen till Elsa!!!

    SvaraRadera
  7. Voffvoff
    &
    buffménosen
    &
    Välkommen hem =^..^=

    //M.

    SvaraRadera
  8. M-matten; Ska hälsa rymlingen!!!
    Kramar och buffar tebax till dig och M-hunden!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!