Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 11 december 2010

För några dagar sedan...



... fick jag mail på min sida på dejtingsighten... Och tänk så konstigt; denna låten dök upp i huvudet på direkten...
Jag menar; jag vill väl för fasen inte lära känna någons BIL??? Eller båt eller vad sjutton som helst.. Trodde i min enfald att det var människan bakom profilen som skulle vara det som var intressant... Men jag är väl alldeles bakom flötet i vanlig ordning... Fattar ingentingen!!!
Tillägnar denna låten till alla dessa osäkra män och kvinnor som kretsar runt och söker någon, genom att erbjuda nya bilar; hus; resor; pengar; you name it...
Tror inte ni vinner i längden, hörni!!!

3 kommentarer:

  1. Det har du alldeles rätt i. Det är ju inte bilen man vill dejta...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Pja, säg inte det.... Annacarin

    SvaraRadera
  3. imse; Nä; det kan ju bli lite problem om man vill fika och så.. Bilar brukar väl vara mer sugna på bensin än kaffe, he, he....

    **********************
    Annacarin; Äh; du förstår vad jag menar... Och tänk bara på kapten och hans mixter. Pengar är INTE allt; undrar om dom inte har fördummande inverkan på vissa... *funderar*...

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!