Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 10 december 2010

Bara en liten aning...

... trött efter städeriet idag...
Och lite,lite sur (orkar inte engagera mig så hårt; visste ju innan jag frågade!!) på hyresvärdens vägran att SÄLJA någon kubikmeter ved till mig... Han säger att han inte har så att det räcker till sig själv. Och visst; kan ju vara så... Är bara så jäkla trött på det här stället...
Får väl ta tag i pengajakten och försöka intala mig att jag visst klarar att lyfta av fyra kubik ved igen innan jul... Jomen; jag fixar det med all säkerhet!!! Bra kvinna reder sig själv! 
 
VAR FAN ÄR DRÖMPRINSEN?????????????
 


Tröstar mig med ett antal skumtomtar....

7 kommentarer:

  1. Jadu..
    man måste kyssa många grodor innan man hittar den =)

    SvaraRadera
  2. Lägg in det i annonsen - Kan du ta hit ved, får du förtur. Annacarin

    SvaraRadera
  3. Fy fasen vilket slit det är med ved... Hoppas prinsen kommer med ett kubil på flaket snart!!!

    SvaraRadera
  4. Eller hoppas du finner en ny vettig bostad utan en massa vedkånkande!
    Ta en tomte till o kryp under en flecefilt!
    Kram på sej

    SvaraRadera
  5. BertaStina; AVSKYR att pussa på grodor, ha, ha... Så det är lite av moment 22 detta!

    ****************************
    Annacarin; Tror det blir ÄNNU färre intresenter på det viset... En fejkad bild kanske vore en idé?

    ********************************
    Renée: Tvivlar!!! Men; jag reder mig tills vidare! Så det så!!!

    *************************'***

    hugan; Jag med!!! Hoppas!!! Både på bostad och "drömprins"...
    Kramen tebax!!

    SvaraRadera
  6. Kör på, bit huvudet av "tomtarna" bara =) och sen kan de sitta där med skägget i brevlådan & med ögon som holkar samtidigt som de undrar vad som händer. Kanske, kanske förstår de att det är livet som sveper förbi...

    /m-matten

    SvaraRadera
  7. m-matten; Jajamen, här "bits huvudet av" både den ene och den andre, he, he... Fast jag tror inte att varken skumtomtar eller andra "tomtar" fattar något innan det är för sent...
    Kramen (huttrar)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!