Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 21 augusti 2008

Denna fina utmärkelse har jag fått av Jenny
. Kan bara upprepa; mitt liv är såååå mycket rikare sedan vi lärde känna varandra (och då menar jag inte bara på befjädrade vänner :-))! Du är en på miljonen, Jenny!



Denna bild står för...(och nu kopierar jag...)


För vänskap över nätet

För inspiration

För glädje...


Reglerna är:

1. Du kan ge utmärkelsen till en eller hundra eller vilket antal däremellan du vill - det är upp till dig!

Se till att du länkar till deras bloggar i ditt inlägg.

2. Länka sedan tillbaka till

http://www.tammyvitale.com/

så att hon kan besöka alla underbara kvinnor som får den.

Syftet med utmärkelsen är att sända lite kärlek till de kvinnor som gör din dag,

som lär dig nya saker

och som lever sina liv fulla av generositet och glädje!

Och eftersom Sandy redan har fått en får jag väl avstå denna gången ;-) Fast du är värd en till, för att du är du!!!

Jag tycker att Hugas blogg är så himla trevlig och rolig att läsa, så dit skickar jag en :-)!

Och Ilsemarie "Ett hjärta rött" gör en stor insats med sin blogg! Jag lär mig mycket av att läsa där!!!

Så har vi en av mina äldsta och bästa vänner Mammamia! Du ska veta att jag tänker på dig nu när du är mitt i flyttbestyren och inte har tid till så mycket annat... Tur att det finns telefoner :-). En dag utan ett "snabbsnack" blir vääääldigt lång...

Anna "minigrisen" som skriver om sina små grisar med sån inlevelse... Blir nästan lite sugen på att ha såna själv, men zooet är ju rätt fullt som det är. Men du ska veta att din blogg är uppskattad!

Så alla andra; det är så roligt och inspirerande att läsa olika bloggar om olika saker och man blir intresserad av en massa ämnen som man inte har ens tänkt existerar förrän man hamnar på någons sida via en sjuttiomassa "klick" hit och dit!
Det är berikande att läsa bloggar!!!

5 kommentarer:

  1. Tack o TACK snälla rara! Blir lite röd om kinden ;) Det känns ju väldigt roligt att man kan roa andra och förhoppningsvis inte bara oroa! Jag återkommer lite senare, är mitt i städ inför kalas! tjuvtog bara en liiiten bloggpaus! Kram till dej!

    SvaraRadera
  2. Congratulations on the Wylde Women Award and thanks for passing it along - LOVE all the animals on your site...such wonderful pictures of the baby birds.

    SvaraRadera
  3. Hur 17 ser du skillnad på Tripp & Trapp?
    Den "lille" Bonus har ju växt en hel massa!
    Gå tillbaka och jämför med din hand på bilderna....
    En liten vithuvad nymfbebis låg död i dag i sin holk..)-;
    H*n orkade nog inte "göra sej hörd" bland dom stora monsterna därinne som väser och vaggar fram och tillbax bara jag tittar på dom...
    Den andre lille vita i den holken flyttade jag över till Flingan och Jackies holk eftersom deras "bebbar" är ungefär lika stora som denne lille. Hoppas det ska gå bra med den..håll tummen.
    Och så har jag ikväll konstaterat att livet är ett rent helvete för tillfället.
    Jag säjer bara....jag klarar inte detta...men jag ska hålla liv i alla fall tills myndigheterna slagit i den sista spiken...och sen ska jag spöka för dom allihopa!
    Tack för dina fina ord...dom värmde lite ikväll, och det behövde jag..Kram o natti från Jenny

    SvaraRadera
  4. F´låt att jag ringde så sent, men jag blev lite orolig för dig...

    Det ÄR ett helsike med myndigheter och sjukdom... Precis som om man inte hade nog med att hålla sig på benen?!

    Hoppas du känner dig lite mer "fit for fight" imorgon... Hörs då!

    Natti, natti!!!

    SvaraRadera
  5. Och skillnaden på dom där bitska små typerna är att Tripp väger mer än Trapp (än så länge). Blir nog svårare sen, dom är ruggigt lika :-)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!