Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 18 augusti 2008

Konstnärliga...

... är väl bara förnamnet på dessa kort Sandy har gjort! Och så inbillar hon sig att jag ska ge bort dom?! Tycker att det rätta är att rama in dom och hänga dom på väggen! Hon är helt fantastisk på att skapa den tjejen!!!

Bara kolla här; (synd att jag inte lyckas få skärpa på bilderna bara!)



Texten är rolig; stackars vovven sitter där och tittar ut och tänker "Nu har dom varit borta i flera timmar. Dom kommer nog inte tillbaka. Det första jag måste fundera ut är hur jag ska betala hyran."






Dessa båda gratulationskort stannar nog hos mig... Jag får väl helt enkelt gratulera mig själv :-). (Förhoppningsvis på onsdag när bilen ska besiktas...)




Lite rörigt i holken idag... Det där lilla, lilla som ser nästan rosa ut är lille(a) Bonus... Ja, det var Sandy som kom på det "arbetsnamnet"; vad han/hon ska heta när/om det hela "går vägen" får vi se då!



För bara kolla här vilken liten ynklig figur... Men äter gör Bonus. Ser ut som om han/hon har påssjuka eller nåt... Undrar varför jag alltid ska bli så engagerad i såna där små ynkepynkedjur. För jag skulle så gärna vilja att Bonus får bli en vuxen dvärgpapegoja...





Här är min nya "kompis" Gunnar! Han är tuff, han! Dom andra undulaterna blir lite ängsliga när jag kommer ångande och ska fixa med vatten och matskålar, men Gunnar, han sitter där han sitter och lät mig till och med "klappa" lite på fossingarna... Vilken liten tuffing, va?

Och med tanke på den fina utmärkelsen jag fick av Jenny, kan jag bara säga att mitt liv har blivit bra mycket rikare sen jag lärde känna henne! En riktigt jättego bästis och ett helt gäng fåglar!




Och nu ger jag denna fina utmärkelse vidare till Sandy "systerdotter" och Mammamia som behöver lite uppmuntran i flyttbestyren! Jag är så glad att jag "har" er "allahopa" ; Jenny, Sandy, Mammamia, L och K! Och kramen till alla andra bloggvänner!

3 kommentarer:

  1. Ujujuj!
    Ja, svälta ser han ju inte ut att göra i alla fall!
    Götapitter vilken härlig kräva, den lille har!!!!
    Måtte han inte få magknip!

    Och inte ens jag har fått klappa Gunnar på fötterna!
    I morse (då vid halv 2 tiden, du vet...)när du sa att du fick klappa Gunnar påfossingarna....då var jag ju ganska yrvaken!

    Det första jag tänkte var:
    Herregud, ringer hon för att berätta att hon klappat en karl på FÖTTERNA?????
    *asgarvar*
    Jag "kopplade" ju inte med en gång att det gällde en liten oskyldig undulat!
    Snacka om att vakna till...
    Haha, ja du e go du..Kram o natti!
    /7Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilka tjusiga kort!! verkligen..........jag är helt handikappat på sånt man inte gör på datorn :P

    Och den lilla "pyttan" hoppas den fixar sig hela vägen.
    Kram och ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  3. Jenny; Nog lät du lite, lite "borta", men ändå... "Klappa en karl på fötterna"?! Nä du; här ska inte klappas på några karlar varken här eller där :-)! Har kommit fram till att djuren är mer pålitliga... Inga skumma avsikter eller åsikter där inte, ha, ha!
    Hoppas du mår lite bättre idag! Tänker på dig!
    Kramen!!!

    Sickan; Visst är hon jätteduktig, Sandy?! Jag är så imponerad av hennes konstnärliga kunnande... Och att hon är en jättehärlig människa dessutom!
    Lite orättvist! Jag är inte bra på varken datorer eller skapande... Kan bero på att latmasken bor här, kanske ;-)?!
    Kram och ha det bra!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!