Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 4 augusti 2008

"Protest-Nalle"



"Nädu, mattan, inte fasen tänker jag följa med på promenad när Uffe har hittat nåt som jag säkert också vill ha. Fattar hon ingenting den där matten???"





"Undrar vad fasen det är för något... Varför släpper hon inte snöret? Jäkla människa!"




"Får väl fråga honom när han piper förbi... Är säker på att det var något som jag hade velat rulla mig i eller äta eller..."




" Halloj matten! Är han besvärlig den där lille "korven" ;-)"

4 kommentarer:

  1. hehe gulligt skrivet om den motsträvige lille korven ;)

    SvaraRadera
  2. Han ÄR gullig (ibland, ha,ha!)...
    Men nu när det är sånt där väder så att det "bäst som det regnar kommer det en skur" är det värre än vanligt med "vill-inte-gå-genen"... Tur att Uffe är snäll och "hjälpsam"; han blir omåttligt irriterad om det går för sakta :-).

    SvaraRadera
  3. dessa djur :D
    De har sina egenheter!
    ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. sickan; Tur att det är djur! Hade det varit människor tror jag inte mitt tålamod hade räckt så långt...

    Ha det bra och var rädd om dig!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!