Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 29 december 2008

Det var ju...

... en himla massa folk och bilar i stan när jag skjutsade M och S till bussen i förgår, så handlandet jag hade tänkt fixa fick vänta tills idag. Men då kom jag å andra sidan ihåg att knalla in på apoteket. Och det kan ju vara bra ur klimatsynpunkt, för då slipper jag ju att köra en gång till bara för det! Så det är väl nån nytta med det man tar sig för ibland...

Fick ju ett par presentkort av svärdöttrarna som har utnyttjats idag. Lindex hade ett par jättesköna jeans på rea, så dom åkte med. Och på Bokia köpte jag registerblad och pärmar... Här ska det bli ordning och reda på räkenskaperna!!! Fast fan tro´t... Men jag försöker i alla fall :-)!




Det var så otroligt vackert nere vid sjön, så jag var tvungen att stanna och ta en bild... Man blir nästan lite tårögd när man ser hur fint det kan vara i omgivningarna. Och tacksam för att man har möjlighet att SE allt detta!!! DET är en rikedom!!!

Ska ta itu med allt jag inte har gjort ännu idag :-)... Skulle tro att en del blir uppskjutet tills imorgon... DET är jag ju bra på, i alla fall! Att inte göra idag vad jag kan göra imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!