Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 17 december 2008

Kolla vilka små...



...tuffingar det har blivit av "bebisarna"! Nu tror dom ta mig sjutton att dom är hundar ocskå! Hörde att det gnagdes och trodde förstås att det var Nalle eller Uffe som hade hittat sina ben, men hej och hopp; för där låg M-ett och Mjauritz och gnagde för allt vad dom var värda :-)...

Än en gång; TACK Jenny för att jag fick förmånen att ha dessa små rackarungar här! Dom är älskade, det ska du veta!!!

11 kommentarer:

  1. Vilka sötisar!!
    Klart dom har det bra hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. sickan; ja, visst är dom för goa?! Och vilka rackarungar det är! Idag har dom; vält ner en tavla (!) slagit sönder en ljuslykta och som sagt tuggat hundben... Inte en lugn stund här, och lika bra är det! Hinner inte tänka så mycket ;-)!
    Kramen!!!

    SvaraRadera
  3. Gah!
    Ska DU tacka mej???
    För att du fick "äran" att ta hand om två stycken ligister med klor och morrhår, som dessutom välter ner dina blomkrukor och prydnader????
    Neeee, du!

    JAG är skyldig dej stort TACK, men du vet vad jag sa....bara det inte blir för mycket för dej!
    Är ju rädd om dej ju!

    Men å andra sidan vet jag ju att dom inte blir så högt älskade någon annanstans!
    (själv är jag tacksam nu när alla är "vuxna" här i huset..
    ...och tror du inte på fanken att lille James då går och blir könsmogen
    och ägnar hela långa, regniga dagarna här
    inomhus och bara RETAR kattflickor????

    Åhhh...
    *sliter mitt hår*
    Han är ju stört omöjlig nu, pojkvasker´n!...
    ..fast söt som socker....Mwahhh!)

    Kram goa syster min! //Jenny(-:
    "Allt ordnar sej...det ska det...")

    SvaraRadera
  4. Jenny min bästaste söster; Tacksamt att ljuslyktan strök med, den var inte så tjusig så det störde... Men inte kunde jag ana att det kunde bli sååå många bitar av den lilla grejen :-)... Vad det gäller tavlan funderar jag fortfarande på hur sjutton dom bar sig åt???? Märkligt!!!
    Dags för "snöpning" av herr James? Dom är allt liiite träliga när dom "kör igång" kattpojkarna...

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  5. Förstår att du har fullt upp med dina små busar.
    Söta...
    Vi har två stycken här hemma också.
    Plus två goa hundar.
    Så det är fullt ös här också.
    Tack för titten på din sida.
    Ha en bra dag! / Di

    SvaraRadera
  6. Haha!! Sicka sötisar ,ja de "liknar" hundar när de ligger o gnager på hundbenen!! HAhaa...vad kul att du tog dej an dessa" ligister" Annars hade de kanske inte haft förmånen att fått det så bra ! Kram på dej ,önskar dej en fröjdefull jul! =)

    SvaraRadera
  7. Vad härligt söta och goa de är! Du vill inte ha en gris med? Håller på att försöka hitta ett hem till en 9 mån. pojke.

    SvaraRadera
  8. Diana; Ja, det händer märkliga saker mest hela tiden här! Rena hälsokuren med massor av träning av skrattmusklerna... Jättenyttigt!!!
    Tack för kommentaren!

    Pixi; Djurbeståndet blir liksom större och större sen jag lärde känna Jenny :-)... Tänk så bra det är att blogga ;-)!!!
    Hoppas du får en fin jul utan alltförmycket stress och press!

    Kramen!!!

    minigrisen; Fresta mig inte ;-)!
    Men jag tror inte att jag klarar så mycket mer nu... Men dina små grisar är jättecharmiga, det tycker jag verkligen!!!

    Kramen och hoppas du hittar ett bra hem åt den lille!!!

    SvaraRadera
  9. javisst är de söta, men inget för en allergisk huga..tyvärr. Skönt att du har dina små krabater som stöd och glädje!
    ha det finemang, kram på dej!

    SvaraRadera
  10. Ha en skön kväll!
    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  11. huga; Jo, nog är det väldans bra att ha dom! Tror att jag glömmer rätt mycket av värken tack vare deras (ibland lite tvivelaktiga) upptåg :-)!
    Jobbigt med allergier! Har dammallergi (klyftigt att ha fåglar, va!) men håller den på bra nivå genom dammsugning (med hepafilter och hela konkarongen) varje dag. Och har man så mycket djur måste man ju fixa sånt dagligen ändå...
    Ha en fin helg!
    Kram!

    Sickan; Detsamma till dig! Var rädd om dig!
    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!