Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 28 december 2008

Tänk så vackert det är ute när det är klart och kallt... I all synnerhet om man är inne i värmen och nöjer sig med att "titta" på kylan genom fönstret :-)!




I övrigt händer det absolut ingenting här! Och det är så skööööönt!!!! Tror att alla djuren har smittats av mattens oföretagsamhet... Bara kolla här;


Selma har (efter att ha försökt få igång alla kattkompisarna) gett upp och lagt sig att sooova mitt i soffan. Vill polarna inte busa med henne ska dom ta mig den inte ligga i soffan heller :-).


Nalle i TV-stolen kliar sig lite förstrött... Han slocknade efter en liten stund och drog riktiga timmerstockar, så liten han är!



Uffe var riktigt avancerad!!! Han satt på golvet och funderade på om lössen bet ojämnt eller vad det var som hände egentligen... Men det blev allt en liten lur för Uffe Hund också när lössen hade "fått på moppo"...


Herman var helt okontaktbar....


Matten ägnade sig åt att fundera på om sega "violprinsar" kunde funka i brist på riktiga grodor ;-)... Det gjorde dom INTE! Men dom var rätt goda ändå :-)!

***********************************************************************

Nu ska jag ägna mig åt att vara "social enstöring" (Margus uttryck, som jag helt fräckt plankar)...

GOD FORTSÄTTNING allahopa!!!

5 kommentarer:

  1. Det är ju skönt att vara social enstäring också:)
    Och så kul det är att se bilderna!
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  2. Lallis; Har nog fått min dos av "gäster" (kan man säga gäster om sina barn med respektive???) för ett bra tag nu :-). Blir lite trött av att umgås hela dagar... Och jäkligt gnällig (fast sonen påstod att jag har varit ovanligt snäll - vad han nu menar med det???)... Men det är skönt att kunna göra som man vill igen!

    Ha det jättebra!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Det tycks vila ett förunderligt lugn över "Flårekulla city"....
    Lyssnar man noga kan man höra snarkningarna ända hit!

    Så gulliga dom är, alla dina små sömntutor!
    Dom ser onekligen nöjda ut i DINA (???) möbler!
    Var sitter/ligger du, när du blir trötter då?

    Kram, goa söstra! Och tack för pratstunden....
    //Jenny

    SvaraRadera
  4. Förresten, så fin du har gjort din sida här!!!
    Kram, igen...

    SvaraRadera
  5. Jenny; Nu tänker jag inta MIN säng (om jag hinner först, vill säga!)... Får i regel knuffa mig fram här :-). Men Nalle flyttar jag med lyftkran, he, he..., så att jag kan få MIN TV-stol. Ja, ja. Det lyckas ibland i alla fall ;-)!

    Har också tröttnat lite på juleriet. Eller blivit smittad av "söstra mi" kanske...

    Nattakramen!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!