Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 22 december 2008

GOD JUL!!!

Passar på att önska ALLA en GOD JUL redan nu!

Inser att det nog inte blir så mycket tid till bloggeriet de närmaste dagarna... Huset "fullt" med "barn" och massor att göra... Och ett eller annat telefonsamtal att klara av i pauserna...

Och så har vi ju iordningplockandet efter ligisterna som är en löpande uppgift här :-). Tror att Mjauritz funderar på en karriär som dokumentförstörare alternativt fågelskådare/ätare och M-ett är inriktad på att bli allmän husdemontör...
Så sysselsättning finns; hinner inte så mycket annat! Och det är nog bra det, för jag längtar efter dottern något alldeles vansinnigt och hon kommer ju inte förrän annandagen... Men det ska bli sååå roligt att få ha henne här en stund... Och "stor-M" och T också förstås...

Och så fixade det sig med pappa! Han får som han vill och stannar hemma. "Stor-sonen" med hustru åker till honom och utgår därifrån till sonens pappa. Så det blir nog en rätt lagom dos för både morfar och barnbarn :-)!
Och jag får huset för mig själv senast den tjugosjunde och DÅ ska jag minsann dansa på bordet (kanske; inte bra om det blir kaffeved av det)...
För det är så himla roligt att ha alla här; men det är jätteskönt att få vara själv en stund också...
Hmmm! Jag är nog lite eremit ändå :-)!

Ha nu en jättefin jul alla!!!
Bamsekramen!!!








11 kommentarer:

  1. Härligt att höra att det verkar lösa sig med allt och alla!
    Här har de första barnen börjat droppa in...och revbensspjällen är i ugnen! Ha nu en riktigt GOD JUL så hörs vi!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ha en godjul du oxå!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig också en riktigt God Jul! Du blir barnledig när våra kommer hem :-). Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt GOD JUL med alla släktingar, hundar, katter och fåglar i huset!

    /Caroline

    SvaraRadera
  5. Ha...jag önskar dej inte God Jul ännu, för jag tänker ringa dej i morgon!
    Snälla, goa du! Tack för det fina Julkortet som du (förmodar jag??) själv gjort!
    Vad du kan!!!
    Äsch...jag säjer det här åxå...GOD JUL!!!!!...men jag ringer ändå i mörr´n!
    Kram på dej! //Jenny (-:

    SvaraRadera
  6. GOD JUL på dig oxå!
    Kramv

    SvaraRadera
  7. Kikar bara in för att önska en riktigt GOD JUL.
    Hälsningar från en som kallar sig "social enstöring", dvs. man behöver både det ena och det andra.
    Lagom är kanske bäst...??

    SvaraRadera
  8. GOOOD JUUUL!
    //Kram, Jenny(-:

    SvaraRadera
  9. Ville bara kika in och ge dej en "cyber-kram" så här på annandag Jul....
    Hoppas att du har det bra!
    Kram, Jenny (-:

    SvaraRadera
  10. margus; Det uttrycket "snor" jag av dig :-) Social enstöring; DET var BRA!!!
    Kram!!!

    Jenny; Tack för kramen! Är sååå trött, men nöjd... Nu är det "sängtime"... Gääääsp!!!
    Kram!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!